Gå til innhold

Utstyrsliste-tråden versjon 2.01


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Haavard-r skrev:

Stemmer dette ja men jeg har sportsautomat..det står ikke her...legger spaken til venstre og turtall øker med ca 750 omdr og S dukker opp på dasjbord :)

Det gjør standard automat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet var ikke sportsautomat tilgjengelig på 2014 520d. Mener man må opp på 525d for og få det. Hendler bak rattet får man på den "vanlige" girkassen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du har lik girspake som denne? Her har nok selgeren tatt seg litt friheter, da 2TE kun er "automatgir med girhendler på rattet", og ikke sportsautomat slik det står i annonsen. 2TE er forøvrig standard. Du vil ikke finne 520d fra 2014 eller nyere med annen girspak enn denne.

Så har man denne, og som du sikkert ser har denne en annen girspak. Denne har utstyrskode 2TB (Sportsautomatgir Steptronic). Denne er kun tilgjengelig på 525d/528i og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 26.6.2017 at 13.21, Otis skrev:
Vehicle information
 
VIN WBAPV71030CT92457
Type code PV71
Type 530XI (EUR)
E series E61 (MUE)
Series 5
Type TOUR
Steering LL
Doors 5
Engine N53
Displacement 3.00
Power 200
Drive ALLR
Transmission AUT
Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416)
Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
Prod.date 2008-05-29
Vehicle upgrades
Rear view camera     Read more
Spare/replacement key fob     Read more
...
 
 
Vehicle options
...  
S544 Cruise control with brake function
...  

Tusen takk!

Dette er så typisk. Kjempefin bil, men S544?? Virkelig?? Det holder ikke på en slik bil (til og med med HUD!) å ikke ha krysset av for adaptiv cruise, etter min mening. Det ødelegger hele inntrykket.

Og etter hva jeg har klart å lese meg til her inne så kan jeg skyte en pil etter ettermontering (~50 000,-).

:(

Da blir det kanskje en B8 i stedet (MED adaptiv cruise!), faktisk, og farvel til bimmers. Kan vel ikke spørre her om noen som vet om hvor man kan finne tilsvarende liste for en slik bil? Er vel verre enn å banne i kirka, hehe. :whut:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Dufniall skrev:

Tusen takk!

Dette er så typisk. Kjempefin bil, men S544?? Virkelig?? Det holder ikke på en slik bil (til og med med HUD!) å ikke ha krysset av for adaptiv cruise, etter min mening. Det ødelegger hele inntrykket.

Og etter hva jeg har klart å lese meg til her inne så kan jeg skyte en pil etter ettermontering (~50 000,-).

:(

Da blir det kanskje en B8 i stedet (MED adaptiv cruise!), faktisk, og farvel til bimmers. Kan vel ikke spørre her om noen som vet om hvor man kan finne tilsvarende liste for en slik bil? Er vel verre enn å banne i kirka, hehe. :whut:

Det var da voldsomt så viktig det var med adaptiv criuse da.

Du kan ettermontere det selv for mye mindre enn 50k. Om du virkelig vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må heller ikke glemme at bilen nærmer seg ti år, og slikt var alt annet enn vanlig for ti år siden. Det blir litt det samme som å klage på at bilen ikke har bluetooth-streaming, noe som knapt fantes i 2008.

Ser for meg mindre enn 10% av e6x har adaptiv cruise. Sikkert ikke det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig som dere sier Otis og awt! 

Dette er bare mine egne subjektive dumme "hang-ups", hehe. 

Når jeg først bytter bil så er det gjerne noen ting som er "må-ha", det tror jeg sikkert mange andre kjenner på også:)

Før jeg kjøpte min første bil prøvde jeg en annen, som hadde sportsseter. Dette hang ved, og var blitt en "måtte-ha" når jeg byttet bil. 

Ellers er det mange ting bilen har som ikke hadde vært så viktig. Det er bare det, at når man ser etter bil er det ofte én ting som gjør at man "må" kikke videre. Luksusproblemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...