andreaskarm Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 (endret) Syns den begynner å komme seg jeg.. Endret November 13, 2015 av andreaskarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Lite som skjer om dagen, men nå er vertfall nytt ratt bestillt. Det blir en nytrekkt variant av det jeg har. Blir spennende å se. Har valgt å gå for samme finish som jeg hadde i 1 serien med alcantara og skinn. Men denne gangen har jeg valgt M sømmer, spørs om det blir suksess. Ellers så skal jeg få lakkert opp igjen leppen da jeg kjørte litt fort over en hump og tok skikkelig nedi. Så mangler litt lakk foran på leppen. Typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Er så kjekt når det der skjer! Husker for noen par vintre siden. Kjørte på dag nr. 3 med vintervær, et lite hull i veien og isklump ved hullet. Knuste en ny M3 fanger og slo den bakover, så festene knakk og fangeren hang og dinglet Det var da jeg fant ut at jeg måtte slutte med senk om vinteren, eller kjøpe en vinterbil. Nei, aldri gøy å skade nye deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Hehe.. Ja. Får si som han gamlingen på den lokale Naf stasjonen. Senking er tull og vas haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Dagens jobb, måtte byttte bremseklossen fremme pga noe feil.. Så tok å frisket opp kalipperene Litt av bilen Modellbiler Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Nytt ratt, alcantara og skinn Vinterlooken 2015... Fikk ikke av spacerene bak, så de står på enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 du er ikke redd for leppa på vintern? eller er det manko på snø der borte også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 Her er det manko på snø, men jeg har allerede klart å skrape leppa godt opp. Så den må av for lakkering igjen. Ser ikke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Bilen er jo høy som en X5, tror du må lære deg å kjøre jeg. Freakshow, HPVL og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Her er det manko på snø, men jeg har allerede klart å skrape leppa godt opp. Så den må av for lakkering igjen. Ser ikke ut.Ser du det som er skrapt på undersiden da? Jeg har kjørt med min i over to år og bare lakkert små steinsprut med lakkstift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 Tatt nedi tuppen fremme, og da slapp lakken desverre. Så når jeg kjørt fort så blåste litt av lakken av. Jeg har nok gjort ett for dårligt grunnarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Hvilken lakk er det? Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2015 Biltema HQ Super Duper HD Sprayboks lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Biltema HQ Super Duper HD Sprayboks lakk Samme jeg bruktepå takrails. Flasser som bare det hos meg og, og her var grunnarbeidet meget bra..Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 Det er nå merkelig. For jeg lakket nedre del av fangeren på 1 serien med stort hell med biltemalakk. Felger har jeg lakket med biltema lakk. De har virket kjempe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå