andreaskarm Skrevet September 20, 2015 Forfatter Share Skrevet September 20, 2015 (endret) Skal sjekke Alpina leppe opp. Kan nok bli tøft det Fant ut i dag at det ene topplageret sin guidepinne manglet og det ikke stod der det skulle være. Har aldri lagt merke til dette før, så det må nok ha vært der fra jeg kjøpte den. Det høyre hadde guide pinnen på plass, mens det venstre manglet. sprang rett inn og bestillte meg nye lagre og heiv på ett sett med nye fjører i samme slengen. Må jo ha hjulstilling uansett- Så da er det bare til å få den nærmere bakken. Endret September 20, 2015 av andreaskarm danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 24, 2015 Forfatter Share Skrevet September 24, 2015 (endret) Ja, da ble leppe bestillt inn. Satser på den passer bra og ikke ser så aller verst ut Endret September 24, 2015 av andreaskarm danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Dette blir en meget god kombo vil jeg tro! Ser frem til bilder! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 24, 2015 Forfatter Share Skrevet September 24, 2015 Ja, satser på det.. Tenker å lakke den i bilens farge.. Tror det vil gjøre seg best danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Fin e61! Følges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 (endret) Blir bra med senk. Siden du ikke vil ha m-sport, hvorfor ikke sette på en facelift fanger foran? Etter min mening løfter det fronten ganske mye, og det kan man lett få tak i brukt, og gjerne i samme farge Og nok engang må jeg si at sølv kler e60/61 utrolig bra Endret September 25, 2015 av Tommy H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Takker for fine kommentarer. Nå har jeg brukt hele helgen til bilpolering. Denne gangen ble bilen polert opp med Scholl S40, deretter litt Cleaner Fluid, og til slutt Swiss Wax Blau Weiss voks på toppen Ble meget bra.. Bilder kommer. Facelift front kunne seff vert noe, men skal jeg bytte hele fangeren bytter jeg nok i M sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Julaften kom tidligt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 De gjør ikke så god jobb med å ligge der. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Nei, vente barra på deg eg awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Enestuss er også på vei.. Jeg er ikke noe fan av den ovale orginale, så da får jeg prøve å tilpasse denne på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Blir spennende å se med senk, og ikke minst hvor langt den tuten kommer til å stikke ut! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 (endret) Den skal stikke ut like langt som den jeg har nå Endestussen jeg har nå er 200mm lang fra potte veggen til ytterkant stuss. Denne kapper jeg vekk. Stikker den nye inni eksosrøret på potten. Og tada, da bør den sitte perfekt. Den nye stussen er 215mm. Kommer til å kutte ned på den eller stappe den lengre inn i potten for å kompensere. Tror nok det vil bli bra Endret Oktober 2, 2015 av andreaskarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Aha. Hvis du kapper, blir det nok bra Lykke til, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Trodde du jeg skulle ha den utpå den andre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå