Larsa97 Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Er rimelig fornøyd etter å ha kjøpt drømmebilen min i dag, så jeg må "skryte" litt her og Er en 2006 mod 320d manuell med m-sport 130 000 på telleren og god service historikk. 20" Breyton felger som antakeligvis byttes ut med noen mindre 18 eller 19" felger. Planer videre før jeg får lappen er å installere stereo og coilovere. Kommer sikkert på mer jeg vil gjøre etterhvert.Hva syntes folket? MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Staselig førstebil! Hadde 320d som førstebil selv, dog en e90 Personlig, så hadde jeg fjerna lyktesenkerne, syns ikke det ser pent ut på BMW'er. Ville også ha gått for 19" felger når du skal bytte. Perfekt størrelse på e9x. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet November 1, 2014 Forfatter Share Skrevet November 1, 2014 Enig med lyktesenkerne egentlig. Ser litt jalla ut. Skal ta de av en dag for å se hvordan det blir Tenkte meg m4 replica felger, tror det hadde blitt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 Montert basskasse i bilen nå, ble 2*12" jl audio. Kjøpte et høy-lavsignal adapter så jeg fikk kobla forsterker til originale cd-spiller. Dermed ser ikke interiøret helt jalla ut. Ble veldig fornøyd, og det spiller veldig bra til å koste såpass lite. Monoblokka er en JL JX1000/1D som leverer 1000watt rms. Jeg ga 3700 for både basserne og monoblokka, så jeg er overraska over hvor bra det spiller. Ble litt lite bagasjeplass, men det får ikke hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Følger her! fet førstebil må jeg si Og m4 replica hadde vært rimelig perfekt tror jeg Noe nytt om coilovers da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 (endret) Følger her! fet førstebil må jeg si Og m4 replica hadde vært rimelig perfekt tror jeg Noe nytt om coilovers da? Selger sommerfelgene nå, og blir enten m4 eller f10 m5 felger tenker jeg Venter med coilovers til jeg har fått på nye felgene! Endret Januar 10, 2015 av Larsa97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Gratulerer med niice førstebil! kan eg spørre hva du måtte ut med? Liker planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 Gratulerer med niice førstebil! kan eg spørre hva du måtte ut med? Liker planene dine Takk for det Ga 155 000 for den! Venter bare på lappen nå, hehe Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Takk for det Ga 155 000 for den! Venter bare på lappen nå, hehe Sent from my iPhone using Tapatalk Lenge til lappen då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 Lenge til lappen då? 1. Juni, så er en stund til enda.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Litt av en førstebil hehe Ser bra ut i hvertfall! Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 Litt av en førstebil hehe Ser bra ut i hvertfall! Hehe, takktakk Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 1. Juni, så er en stund til enda.. Sent from my iPhone using Tapatalk Husk at det kan slå begge veier Jeg hadde heller skrevet "om et halvt år ca" enn dato og "forhåpentligvis" bak Tøff bil! Men denne var vel ikke billig å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 Husk at det kan slå begge veier Jeg hadde heller skrevet "om et halvt år ca" enn dato og "forhåpentligvis" bak Tøff bil! Men denne var vel ikke billig å kjøpe?[/quote Hehe, det er sant! Håper hvertfall på 1. Juni Var ikke så billig, men så langt verdt hver eneste krone! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Luksus førstebil ja Min første bil var en sliten å værbitt 318is fra 1992, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå