Gå til innhold

Haraldb sin 420i F36 M-sport - Sommerhjul s.14 - 01.04.16


Haraldb
 Share

Anbefalte innlegg

Sweet! Blir kult å se hvordan dette blir. Hva fikk deg til å bytte merke ?

Veldig spent selv! :)

Vel, det har seg vel egentlig sånn at jeg alltid har hatt sansen for BMW, er også oppvokst med BMW, det er egentlig rarere at jeg kjøpte Audi den gang(mange som reagerte på det) :rolleyes: 

Men det hadde vært og lyve og si at jeg ikke tittet på ny VAG når jeg bestemte meg for å kjøpe ny bil, jeg hadde Audi A5 i kikkerten i en stund, men det er en latterlig dyr bil mtp. hva du må ut med for å få quattro og bensinturbo, også er den sjukt utdatert på teknologi fronten ettersom den er helt lik som i 2008. Jeg tittet også på ny golf, men det ble for likt A3en jeg hadde, men så kom nye Audi TT, og jeg hadde vel egentlig bestemt meg for å handle det, helt til jeg fikk se de norske prisene på ekstrautstyr (tror ikke jeg fikk alt jeg ville ha for 150.000 engang).

Så da begynte jeg og titte på F30, og dro til bavaria på Hasle i Oslo for og se og prøve en. Bilen var fin, men det er jo en bil "alle" har og facelift kommer til sommern, så da bestemte jeg meg for å droppe noe utstyr (f.eks Headup og Harmon kardon) og heller kjøpe 4GC som også er en mer praktisk bil for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft å se flere har kjøpt seg f36.

Jeg er kjempefornøyd med min 420i.

Spennende å se hvordan de felgene tar seg ut, har ikke bestilt sommerhjul enda, driver å ser rundt etter noe som kan passe, bare å komme med forslag hvis du vet om noen.

 

Jeg har kjøpt adaptivt understell og bestemte meg for å sette på HR fjærer, nå ligger de i garasjen og har ikke fått rotet med til å satt dem på enda, jeg skal ha bilen som bruksbil og er kjempefornøyd med adaptive understellet med hardhets justering.

 

Forrige bilen min e91, var det bilstein coilovers på og var rimelig stiv og stutt, var deilig å få litt fjæringsvei igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har 3/4 felger kommet(surr i tollen) fikk forøvrig sentreringsringer i går også.

Fargen var en del lysere en jeg hadde trodd, så nå er jeg ikke så sikker på om jeg skal lakke dem likevel, tror i alle fall jeg venter til jeg har fått bilen og kan prøve dem.

futuratveita.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå er det bare en uke igjen til bilen er her! kan tro jeg mildt sagt gleder meg.

Nå har KW kommet med coilovers til den også, så tror jeg kommer til å kjøpe v2 i løpet av våren.

Ellers er vel planene og bytte eksos og få på 435i diffuser og enten lakke ytre baklykt rødt der det er orange eller kjøpe amerikanske, får se på det når jeg har fått den.

Endret av Haraldb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...