Gå til innhold

Haraldb sin 420i F36 M-sport - Sommerhjul s.14 - 01.04.16


Haraldb
 Share

Anbefalte innlegg

Si ifra hvis du trenger monterings hjelp. Jobbet med det før.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

 Takker :D skal si i fra om det blir for gæli, jeg tror forsterkeren skal gå greit, verre med evt. høytaller bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk forsterkeren i går og fikk byttet relativt fort, glemte å ta masse bilder underveis, men det var rimelig rett frem:

 

Ut med det gamle

media-20150903.jpg

 

Inn med det nye

 

media-20150903%20%281%29.jpg

 

BIlde av interfacet:
 

media-20150903%20%282%29.jpg

 

Har ikke fått tid til og tukle så mye med den enda, men dæven for en forandring selv med stock innstillinger!
Merker jeg er fristet til å bestille meg BavSound kit til bilen nå som det er litt punch i anlegget

Endret av Haraldb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bavsound utbytte av bassene også? Der er det stor forskjell fra originalt til for eks harman kardon som jeg har. Så bassene er også greit å få byttet ut. Jeg er faktisk ganske fornøyd med h/k. Selv om jeg hadde noe mye grommere i e91. Så var det verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bavsound utbytte av bassene også? Der er det stor forskjell fra originalt til for eks harman kardon som jeg har. Så bassene er også greit å få byttet ut. Jeg er faktisk ganske fornøyd med h/k. Selv om jeg hadde noe mye grommere i e91. Så var det verdt pengene.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Bavsound har ikke bassere til F3X enda, men bimmertech anbefaler "Jehnerts XE200", så hadde i såfall blitt det :)

 

Så bilen din på triaden senter her om dagen. At du tør å parkere ved siden av en varebil he he :)

Det var 2 ledige på venstre side og 2 ledige på høyre side da jeg parkerte, parkerer aldri sammen med andre med mindre jeg må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, følger :)

 

Mulig du har skrevet det i tråden din, men hva slags anlegg har du i bilen din? Gjorde det stor forskjell bare å bytte forsterkeren? Mulig det hadde vært noe for meg også, hvis det kan gi enda litt bedre trøkk i HiFi Pro DSP-anlegget som står i min :) Tenkt litt på ekstra basskasse, men det er upraktisk og lite pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, følger :)

 

Mulig du har skrevet det i tråden din, men hva slags anlegg har du i bilen din? Gjorde det stor forskjell bare å bytte forsterkeren? Mulig det hadde vært noe for meg også, hvis det kan gi enda litt bedre trøkk i HiFi Pro DSP-anlegget som står i min :) Tenkt litt på ekstra basskasse, men det er upraktisk og lite pent.

Takker, nå er det bare HiFi, det er merkbar forskjell ja, spiller først og fremst latterlig mye høyere (forsterkeren er ca. 4 ganger kraftigere), så har man uendelig tuning muligheter, skal tukle litt mer i ettermiddag :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man detaljerte innstillinger på HiFi også via iDrive-menyen, eller det det bare på HiFi Pro kanskje? Merker du noe på lydkvaliteten i høyttalerne eller er det mest høyere volum du legger merke til? :) Antar kanskje at i alle fall bass og lignende vil kunne gi noe mer trøkk med bedre forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man detaljerte innstillinger på HiFi også via iDrive-menyen, eller det det bare på HiFi Pro kanskje? Merker du noe på lydkvaliteten i høyttalerne eller er det mest høyere volum du legger merke til? :) Antar kanskje at i alle fall bass og lignende vil kunne gi noe mer trøkk med bedre forsterker.

På Hifi i F3X har man bare bass, diskant og fader etc. jeg kan ikke gjøre noe mer i iDrive nå en før, må koble til med laptop for å justere. Instrumenter kommer helt klart tydeligere frem og vokaler virker klarere, helt klart mer trykk i basserne under setene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Lenge siden jeg har oppdatert nå, men sånn blir det gjerne om vinteren da det ikke skjer så mye på bilfronten.

Futruraene har fått nytt utseende i år, ettersom jeg er lei av og polere kanter på en bil jeg bruker til hverdags. Nå ser dem altså sånn ut:
 

futIMG_1748.jpg

 

Det har også blitt noen endringer på fronten, jeg har fjernet tåkelysene og byttet til "M4 look" nyrer

FDIMG_1774.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...