Gå til innhold

Haraldb sin 420i F36 M-sport - Sommerhjul s.14 - 01.04.16

Haraldb
 Share

Anbefalte innlegg

Fått montert Catback og 435i diffuser, skal få justert endestussene litt bedre til uka

420iCB.jpg

Også et youtube klipp av lyden:

Står på skullerud? :) 500 meter fra meg ca da. :) 

Ser tøft ut med 435 look. nesten så jeg angrer på at jeg ikke gikk for det igjen, etter å ha hatt det på E91. Men "alle" skal jo ha det nå, så jeg gikk for klassiske 2 på 1 side :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på skullerud? :) 500 meter fra meg ca da. :)

Ser tøft ut med 435 look. nesten så jeg angrer på at jeg ikke gikk for det igjen, etter å ha hatt det på E91. Men "alle" skal jo ha det nå, så jeg gikk for klassiske 2 på 1 side :)

Haha, det øverste er tatt på oppsal, tenkte egentlig jeg skulle filme eksosen der også, men så kom det plutselig korpsøvelse forbi så dreit i det, så skulle jeg innom et av jobbkontorene i Olaf Helsets vei og kom på parkeringen ved plantasjen på skullerud, så det stemmer bra, hvordan du klarer å se det ut i fra filmen synes jeg nesten er helt utrolig  :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det øverste er tatt på oppsal, tenkte egentlig jeg skulle filme eksosen der også, men så kom det plutselig korpsøvelse forbi så dreit i det, så skulle jeg innom et av jobbkontorene i Olaf Helsets vei og kom på parkeringen ved plantasjen på skullerud, så det stemmer bra, hvordan du klarer å se det ut i fra filmen synes jeg nesten er helt utrolig  :headbang:

Bor rett ved og kjenner igjen trærne langs med plassen og Skullerud næringsbygget bak der. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

vært ute å eksperimentert litt med pcen igjen, er ikke helt sikker på om jeg liker det eller ikke, men det finner jeg ut i løpet av noen dager, bare noen tastetrykk å reversere igjen

IMG_0518.jpg

IMG_0517.jpg

skriver koden her så jeg husker det  :grin:

FEM_BODY MAPPING_SIDEMARKER_L_OUTPUT fra_v_l
FEM_BODY MAPPING_SIDEMARKER_L_PWM_LEVEL_1 - 9V
FEM_BODY MAPPING_SIDEMARKER_R_OUTPUT fra_v_r
FEM_BODY MAPPING_SIDEMARKER_R_PWM_LEVEL_1 - 9V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flotte bilder og flott bil! Er du fornøyd med 50mm Art linsen? Sitter og lurer på om jeg skal investere i en selv :)

takk og i like måte! Er nok helt klart den beste linsa jeg har hatt, bedre 50mm for penga får du ikke :) eneste "ulempen" er at den er ganske tung til å være en 50mm

Synes det ble bra, jeg! Fine bilder også :)

Skal se om jeg ikke kan få dem til å lysere litt svakere, synes kanskje det blir litt mye sånn det er nå, men vanskelig å få frem på bilde. Skal kjøre bilen til moren min til en detailer senere i dag og da kjører en kompis min som følgebil så da får jeg sikkert gjort meg opp en formening.

Ellers! så ligger leppene mine an til levering i morgen(tok bare 15 uker!), men jeg reiser til Kristiansand for helgen på torsdag så får ikke skrudd felger før til uka.

Jeg har også bestemt meg for å fjerne tåkelysene ettersom jeg aldri kommer til og bruke dem uansett og jeg synes bilen får et mer sporty preg uten, så i dag har jeg bestilt ny deksler hos bavaria.

nofog.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk og i like måte! Er nok helt klart den beste linsa jeg har hatt, bedre 50mm for penga får du ikke :) eneste "ulempen" er at den er ganske tung til å være en 50mm

Jo takk! Var vel egentlig det jeg "fryktet" å høre... Får se hva det blir til etter neste lønning! Tyngden er ikke så veldig viktig for meg sånn sett da 5Den + batterigrep er tung uansett, så noen ekstra gram blir ikke så ille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte lykt oppsettet ditt :)

Takk, fikk endret fra 9v til 6v så nå er jeg fornøyd med det også, ser rimelig OEM ut, men skiller seg ut fra alle de andre F3x man ser til daglig.

Rålekker F36 Harald!

Veldig bra bilder også.

Er det bare bytte av catback som gjør lyden så grov?

På sikt har jeg lyst å gjøre noe med eksosen på min bil

Takk :) Er det nye anlegget ja, med hul bakbotte.

Ser ut til at jeg skal få skrudd litt felger på torsdag og fredag, håper delene til tåkelysa kommer innen den tid også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk startet på felgene i går kveld, glemte kamera hjemme, så det ble bare noen oppdateringer på snapchat  :whistle: ps. for dem som vil følge med der, heter jeg "haraldb89"

media-20150617_1.jpg

media-20150617.jpg

media-20150617_2.jpg

media-20150617_3.jpg

Endret av Haraldb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...