Aleksander Kvinnesland Skrevet November 13, 2014 Skrevet November 13, 2014 Hei! Har problemer med at når jeg skruer på tåkelysa med xenon, slår de seg av etter 10 sekunder, ca. Starter bilen på nytt, samme problemet oppstår.. Har fått programmert bort pæreskjekk, slik at den ikke kan ha noe å si. Har noen noen tips til hva som kan være problemet, og hva som må gjøres? Er en E90 2007mod Takker på forhond.
Kvasi Skrevet November 13, 2014 Skrevet November 13, 2014 Bra! xenon har ingenting i tåkelykter å gjøre.. Reef89 og glue reagerte på dette 2
Sammyen Skrevet November 13, 2014 Skrevet November 13, 2014 Har Xenon i hoved orig. Desse blinka og skrudde seg av i løpet av turer så eg måtte skru av og på lysene. Var defekt ballast.1 spm, koffø skal du ha xenon i grøftelysa?
Slavearbeider'n Skrevet November 13, 2014 Skrevet November 13, 2014 Ulovlig. Blender de du møter som f... Kjøp LED i steden.
Alpejohn Skrevet November 13, 2014 Skrevet November 13, 2014 Har Xenon i hoved orig. Desse blinka og skrudde seg av i løpet av turer så eg måtte skru av og på lysene. Var defekt ballast. 1 spm, koffø skal du ha xenon i grøftelysa? Fordi det er harry? Men serr, du kan prøve med "feilkodefjernere", sånne svarte bokser du kobler mellom ballast og strømtilførsel. Sleit litt med xenon på fjernlyset når jeg hadde ettermontert, var som regel bare den ene som tente, svarte bokser fikset problemet.
Aleksander Kvinnesland Skrevet November 13, 2014 Forfatter Skrevet November 13, 2014 Bare å justere de, det går fint. Men jeg har helt nytt kit? Merkelig dersom ballasten skulle være røket? Takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå