Gabz Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Vurderer å bytte bilen min i en E34. Men er litt jeg vil gjøre med den i såfall, så tenkte å gjøre et lite overslag på hva det vil koste. Dette er da eventuell "handleliste": -Hella DE lykter foran (de mørke) -Baklykter med hvite blinklys -En list til passasjerdør foran høyre -Coilovers -V8-front Hva hadde dette (cirka) kostet nytt? Eventuelt brukt? Og er breifront vanskelig å bytte til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Har du sjekka nypris/bruktpris på koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Jeg vil nok tro at du kan finne delepriser selv på feks GSbildeler sin hjemmeside, eller slik som Shattered foreslår, koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 -Hella sorte de lykter ca 3000 nye -baklykter med hvit blink sedan 500-1200 brukt -list 3-400 ny - coilovers, billigest med tuv 3-5000, godt uten tuv 9, godt med Tuv 13000 -bredfront/v8 front alt ifra 1500-3000 for komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 Har sett litt men synes det ble litt rotete, egentlig. Tenkte bare en cirkapris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Dette er ganske så mye ca pris, ting jeg har handlet selv og observert selv på annonser; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå