Gå til innhold

Import av Imola Rød E39 M5

BMWE39turbo
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Takktakk :) gleder meg til felgene kommer ja! fikk en oppdatering om at senteret var på dreiing, men alt annet var klart, så nærmer seg vel :)

Får beskjed på tirsdag om kortid bilen kan hentes, har fått et skikkelig dårlig inntrykk av importøren, bruker lang tid, en del unnskyldninger osv, men trur de skal ordne seg. Uansett så får eg vite på tirsdag kortid bilen kan hentes, så får man sjå.

RS; dessverre blir stryn litt omvei, vi skal også ned forbi hokksund på besøk før vi reiser heim. Men hadde vore kjekt å stoppa innom å fått sett på M5'n din. Men då gjer vi det så lett at du også møter opp på GS-treffet 2015, så får vi samla så mange E39 M5-er som mulig! :)

Men trenger litt hjelp fra kloker hoder, skal bestille dekk til følgende dimmensjon, må ha såpass strekk at eg slipper valse, men vil jo helst ikkje ha for mykje heller da det ser litt upassende ut... Bilen er også lavere enn orginalt så det må taes med i kalkulasjonen.

9,75x18 ET10  og 11,25x19 ET16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok gått for 235 og 265 eller 275 bredde på dekk. Kommer litt an på hvor lav bil,du skal ha. Skal du ha en pen bil uten å være skamlav, syns jeg det passer seg bedre med litt smalere felg og mer dekk. Jeg ville gått for 10,5" bredde og innpress rundt 10 jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS, tenkte litt samme tanke, men er større kant når felgene blir breiere, og vil ha mest mulig kant :P Den blir lav, men trur nok ikke det blir den laveste, må ha en viss stil over det, får prøve å feile litt.

Ivrig; Da bestilles det!  Takk for hjelp! :)

Endret av BMWE39turbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

255 på 11,25" felg blir bare trist, siden du ikke skal ha av de laveste. Å siden du ikke skal helt ned, hvorfor ikke gå for det breieste du kan sette på?

Jeg har absolutt samme innpress og bredde på felger som ivrig86, å ingen problem med 235 og 265 michelin pss, som har litt ekstra bredde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...