BMWE39turbo Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 Takktakk trur eg kommer til å bli fornøyd ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Gratulerer med rå bil og ikke minst en nydelig farge på den! ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Denne har gått meg forbi Grom bil i rett farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Nå ble det M5 ja Gleder meg til å se hvordan denne blir Hva betalte du for felger fra felgen garage? Må ha noen felger til M5n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Om du kjører om Stryn så får du si ifra, jeg har lyst til å titte på vogna di. Bor to timer før stryn btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 gratulerer med nydelig bil! =) følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Flott bil ja gleder meg til å se bilde med felgene på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2014 Takktakk gleder meg til felgene kommer ja! fikk en oppdatering om at senteret var på dreiing, men alt annet var klart, så nærmer seg vel Får beskjed på tirsdag om kortid bilen kan hentes, har fått et skikkelig dårlig inntrykk av importøren, bruker lang tid, en del unnskyldninger osv, men trur de skal ordne seg. Uansett så får eg vite på tirsdag kortid bilen kan hentes, så får man sjå.RS; dessverre blir stryn litt omvei, vi skal også ned forbi hokksund på besøk før vi reiser heim. Men hadde vore kjekt å stoppa innom å fått sett på M5'n din. Men då gjer vi det så lett at du også møter opp på GS-treffet 2015, så får vi samla så mange E39 M5-er som mulig! Men trenger litt hjelp fra kloker hoder, skal bestille dekk til følgende dimmensjon, må ha såpass strekk at eg slipper valse, men vil jo helst ikkje ha for mykje heller da det ser litt upassende ut... Bilen er også lavere enn orginalt så det må taes med i kalkulasjonen.9,75x18 ET10 og 11,25x19 ET16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Hadde nok gått for 235 og 265 eller 275 bredde på dekk. Kommer litt an på hvor lav bil,du skal ha. Skal du ha en pen bil uten å være skamlav, syns jeg det passer seg bedre med litt smalere felg og mer dekk. Jeg ville gått for 10,5" bredde og innpress rundt 10 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Her er oppskriften på ccw Felga som jeg hadde på 5ern min. Di sto på en M5 før det. PERFEKT fitment!! 9,5/11x 18 ET0 og ET10 3,5" kant forran og 4,5" kant bak 225.40.18" forran og 255.35.18" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2014 (endret) RS, tenkte litt samme tanke, men er større kant når felgene blir breiere, og vil ha mest mulig kant Den blir lav, men trur nok ikke det blir den laveste, må ha en viss stil over det, får prøve å feile litt.Ivrig; Da bestilles det! Takk for hjelp! Endret Desember 7, 2014 av BMWE39turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 255 på 11,25" felg blir bare trist, siden du ikke skal ha av de laveste. Å siden du ikke skal helt ned, hvorfor ikke gå for det breieste du kan sette på? Jeg har absolutt samme innpress og bredde på felger som ivrig86, å ingen problem med 235 og 265 michelin pss, som har litt ekstra bredde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2014 De blir så lavt som det må vere. Dvs skal ikkje vere store luftrommet melllom hjulbue å dekk/felg. Rekner med hjula er på innen januar engang, skal få tatt noken bilder da, skal nok bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå