Gå til innhold

Beslaglagt førerkort

stoltbmwelsker
 Share

Anbefalte innlegg

Har et inntrykk av at en del sivilpurker har et markerings- og herskebehov uten like.

Og derfor går hardt til verks, og gjerne utover de retningslinjer man har.

Skal ikkje trekke konklusjoner om for lite omsorg som barn eller noe sånt, men bare en tanke som streifer meg av og til.

Er flere episoder her i Hordaland som involverer de/han som disponerer en mye omtalt svart mercedes og en svart E91 325d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får håpe på det beste :)

Politiet sa til meg og at de ikke så noen grunn til å ta fra meg førerkortet, men jeg ble anmeldt for uaktsom kjøring :P

Gikk ikke særlig bra, får håpe du er heldigere.

tok vell 2 mnd elns før jeg fikk kjedelig brev i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er anmeldt for uaktsom kjøring ja. Hvis jeg får brev om at de vil ta førerkortet må jeg bare ta det som det kommer. De sa at det kunne ta opptil 5 måneder liksom. Glad jeg fikk igjen lappen midlertidig :) men det sier litt om saken når politimannen sa at han ikke så noe som helst problem med å gi meg førerkortet tilbake midlertidig.

Det er vel fordi de ikke kan ta førerkortet ditt i 5 måneder mens du venter på "dommen" din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har prøvetid ja :( fikk lappen for 3 måneder siden. Har gratis advokat gjennom forsikringsselskapet, skal sette han i arbeid i morgen tenker jeg :)

Hehe da er det nok hvertfall lost case! 3 måneder, bakhjulstrekk og "fikk sleng på bilen"... Ja jøss! lykke til med den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...