stoltbmwelsker Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 Se siste post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 Se siste post stig. og D.Toft reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Hva er du anmeldt for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Hva er du anmeldt for?Tipper sladding eller som det så fint heter: uaktsom kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Har et inntrykk av at en del sivilpurker har et markerings- og herskebehov uten like. Og derfor går hardt til verks, og gjerne utover de retningslinjer man har. Skal ikkje trekke konklusjoner om for lite omsorg som barn eller noe sånt, men bare en tanke som streifer meg av og til. Er flere episoder her i Hordaland som involverer de/han som disponerer en mye omtalt svart mercedes og en svart E91 325d Torolav933 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet November 29, 2014 Forfatter Share Skrevet November 29, 2014 Se siste post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 29, 2014 Share Skrevet November 29, 2014 Ja får håpe på det beste Politiet sa til meg og at de ikke så noen grunn til å ta fra meg førerkortet, men jeg ble anmeldt for uaktsom kjøring Gikk ikke særlig bra, får håpe du er heldigere. tok vell 2 mnd elns før jeg fikk kjedelig brev i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Er anmeldt for uaktsom kjøring ja. Hvis jeg får brev om at de vil ta førerkortet må jeg bare ta det som det kommer. De sa at det kunne ta opptil 5 måneder liksom. Glad jeg fikk igjen lappen midlertidig men det sier litt om saken når politimannen sa at han ikke så noe som helst problem med å gi meg førerkortet tilbake midlertidig. Det er vel fordi de ikke kan ta førerkortet ditt i 5 måneder mens du venter på "dommen" din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 Det er vel fordi de ikke kan ta førerkortet ditt i 5 måneder mens du venter på "dommen" din? Se siste post AndreasBr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 Fikk førerkortet i posten i dag fra vegvesenet:) ikke hørt noe enda. Jo lenger tid det går jo større sjangse for at de henlegger saken tenker nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 Saken er løst D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Gratulerer! Da tror jeg bruker "Gewinde" burde komme med en uforbeholden beklagelse pga tidligere uttalelser. Shattered og stoltbmwelsker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Gratulerer! Da tror jeg bruker "Gewinde" burde komme med en uforbeholden beklagelse pga tidligere uttalelser. han er nok for smart til den slags bra det ordnet seg trådstarter. stoltbmwelsker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 Takker så mye folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Har prøvetid ja fikk lappen for 3 måneder siden. Har gratis advokat gjennom forsikringsselskapet, skal sette han i arbeid i morgen tenker jeg Hehe da er det nok hvertfall lost case! 3 måneder, bakhjulstrekk og "fikk sleng på bilen"... Ja jøss! lykke til med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå