AndreasBr Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 Har du fakta på dette? Har kjørt begge bilene en del og mener e240 går mye bedre. Føles som en meget god motor mtp. effekt i bil iforhold til en laat 520. 240'n min er ikke lat den ass, synes jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Her ja... Kanskje... :-/ http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=53630323 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=53700200 Første var nice, men svarte så langt nord! 18.5 time å kjøre -.- Det kan være verdt å hente en bil som har gått i nord.. Veiene saltes ikke så mye der, som igjen betyr lite rust.. Jeg kjøpte en bmw i Oslo engang, det angret jeg bittert på senere. Ihjelrustet, synd jeg ikke sjekket bedre. Ung og dum:p AndreasBr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Det kan være verdt å hente en bil som har gått i nord.. Veiene saltes ikke så mye der, som igjen betyr lite rust.. Jeg kjøpte en bmw i Oslo engang, det angret jeg bittert på senere. Ihjelrustet, synd jeg ikke sjekket bedre. Ung og dum:p Banken likte ikke den bilen, mente den var for gammel Jeg henger litt på denne akkurat nå http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=53790588 en 523.. Noe å utsette på prisen osv på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Ser ved første øyekast ut som et bra kjøp, samtidig må man spørre seg hvorfor det ikke foreligger noen bilder av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Ser ved første øyekast ut som et bra kjøp, samtidig må man spørre seg hvorfor det ikke foreligger noen bilder av interiøret. Han skal sende meg på MMS etter han er ferdig på jobb. kommer jo uansett dra og se på den om det blir aktuelt. Hva for noe "morsomt" kan man gjøre med en 2008 523i da? Kan man chippe den? Eksosanlegg? Biler skal lage litt lyd Endret Desember 1, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Naturligvis det beste valget, jeg har ikke peiling hvor langt det er mellom der den bilen selges og du bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Naturligvis det beste valget, jeg har ikke peiling hvor langt det er mellom der den bilen selges og du bor Er en 3 timer kjøring hver vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Den siste der har stått til salgs siden i vår, til samme pris. Må da være litt prutningsmonn der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Banken likte ikke den bilen, mente den var for gammel Jeg henger litt på denne akkurat nå http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=53790588 en 523.. Noe å utsette på prisen osv på den? Ser ut som en grei bil. Relativt sjeldent med en såpass "ny" 5-serie med bensinsekser og manuell girkasse. Greit utstyrt er den også med bl.a. handsfree, USB-kontakt, adaptive lykter, lyspakke og navigasjon (riktignok business som ikke er det helt store). Er nok ikke den letteste bilen å selge igjen om du ikke skal ha den så lenge, men her kommer jo alt an på pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Den siste der har stått til salgs siden i vår, til samme pris. Må da være litt prutningsmonn der. Hvor ser du dette? Jeg ser kun når den er endret sist. Ser ut som en grei bil. Relativt sjeldent med en såpass "ny" 5-serie med bensinsekser og manuell girkasse. Greit utstyrt er den også med bl.a. handsfree, USB-kontakt, adaptive lykter, lyspakke og navigasjon (riktignok business som ikke er det helt store). Er nok ikke den letteste bilen å selge igjen om du ikke skal ha den så lenge, men her kommer jo alt an på pris. Hva er grunnen til at den ikke er enkel å selge igjen? Hva er "negativt" med Business? Er det navigasjonen? Kan den evnt oppgraderes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Business er lille navi med minst funksjonalitet og minst skjerm. Bensin motor gjør at den er tungsolgt, mest sannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Kombinasjonen bensin, manuell girkasse og høy kilometerstand gjør at denne vil være tungsolgt om du ikke ønsker å tape for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Hvor ser du dette? Jeg ser kun når den er endret sist. Hva er grunnen til at den ikke er enkel å selge igjen? Hva er "negativt" med Business? Er det navigasjonen? Kan den evnt oppgraderes? Jeg husker bilen fra når jeg var på biljakt. Og jeg begynte å kikke i februar/mars. Denne bilen dukket opp en eller annen gang tidlig på våren. Jeg kjøpte en annen 523i, men har ingen grunn til å påstå at ikke denne er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Business er lille navi med minst funksjonalitet og minst skjerm. Bensin motor gjør at den er tungsolgt, mest sannsynlig. Er det noe man kan endre på selv, installere en annen navi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Kombinasjonen bensin, manuell girkasse og høy kilometerstand gjør at denne vil være tungsolgt om du ikke ønsker å tape for mye. Ok, så det er da egentlig et tapsprosjekt, og jeg bør la være? Hva vil riktig pris for den være så langt dere kan se da? Bensin og manuell var jo et av kravene jeg satt for bil.. Kjører faen ikke traktor Endret Desember 1, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg