Gå til innhold

Erfaringer med Star Performer-dekk?

Walkabout
 Share

Anbefalte innlegg

Det blir for dumt å si, det blir som å sammenligne bmw 3 og 7 serie, 3 serie funker fint å swlvom det ikke er så mye sikkerhet i det som en 7 serie

Nankang funker bra, har tilogmed hatt nankang vinterdekk som har funket drit bra. Ofte så er eneste "problemet" med nankang at de støyer litt

Kanskje for deg, men mine foreldre har alltid stilt opp for meg og gjort alt for meg. Hvis jeg skal skaffe dem dekk, da går jeg for det beste. Hvis ulykken skjer og de beste dekkene ville bidratt til at det kanskje ikke skjedde hadde jeg aldri tilgitt meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje for deg, men mine foreldre har alltid stilt opp for meg og gjort alt for meg. Hvis jeg skal skaffe dem dekk, da går jeg for det beste. Hvis ulykken skjer og de beste dekkene ville bidratt til at det kanskje ikke skjedde hadde jeg aldri tilgitt meg selv.

Du prater jo som om trådstarter vil foreldra sine noe vondt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prater jo som om trådstarter vil foreldra sine noe vondt,

Der tar du veldig feil. Trådstarter spurte om erfaring med et dekk merke som går under kategorien "Billigdekk" Jeg ytret bare min mening om i det hele tatt å kjøpe slike "billigdekk". Du svarte på noe jeg hadde skrevet og jeg utdypet det. Får ikke jeg lov til å ytre mine meninger på dette forumet som du får ytret dine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du veldig feil. Trådstarter spurte om erfaring med et dekk merke som går under kategorien "Billigdekk" Jeg ytret bare min mening om i det hele tatt å kjøpe slike "billigdekk". Du svarte på noe jeg hadde skrevet og jeg utdypet det. Får ikke jeg lov til å ytre mine meninger på dette forumet som du får ytret dine? 

det er helt greit, men du prater jo som om både jeg å walkabout ikke er glade i foreldra våres, siden vi synes det er greit å kjøre på nankang,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit for meg med forskjellige meninger, men nå er det nå engang slik at de har bedt meg om å finne et rimelig dekk som gir grei valuta for pengene, jeg skal ikke prakke på de noen elendige dekk. På deres forrige bil så hadde de noen indiske dekk som var ekstremt billige, og de var de kjempefornøyd med. Derfor lurte jeg på om noen hadde erfaringer med Star Performer. Nå vet jeg ikke hvorvidt det egentlig var så mange som hadde prøvd disse dekkene, men ble anbefalt Nankang, så da ser jeg ikke noen grunn til å ikke gå for dette dekkmerket om flere er fornøyde. Kjøpte Nankang til søster også som har overtatt E60'en, de er veldig greie.

Om poenget var sikkerheten ved en potensiell faresituasjon, og kun det, så hadde de nok kjørt Hummer istedenfor X1. Som ellers går det vel mye på kost/nytte-verdi når en skal kjøpe dekk. Har aldri sett poenget med å gå for premium-merkene på sommeren når jeg har en rolig kjørestil på norske fartsgrenser, men på vinteren kjører jeg alltid det beste fra Nokian Hakkapeliitta.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt greit, men du prater jo som om både jeg å walkabout ikke er glade i foreldra våres, siden vi synes det er greit å kjøre på nankang,hehe

Jeg har aldri sagt at dere ikke er glade i deres foreldre. Jeg regner med at dere er like glad i deres foreldre som jeg er i mine. Jeg sier bare at jeg ikke kjøper billigdekk. Kan godt hende at nankang er drit bra dekk for alt jeg vet, men jeg har opplevd og sett nok ulykker til at jeg heller putte på litt ekstra penger når det kommer til dekk. Selvom det kanskje ikke trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...