wicky124 Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 18år og verdensmester.... Shattered, Popza, Torolav933 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Wicky: Han er vel født i 86? AndreasDG: Det som var morsomt var at han skrev at han gledet seg til å se en tråd DU starta med tittel "hva betyr xxxx feilkode". Ikke at han faktisk lurte på hva den koden betyr.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 uinteressant når han er født...oppførselen er teit...spesielt når utviklingen i tråden tyder på schizofreni... Clutch, Vegard welle, CrZyWiz og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Hvis du virkelig tror et verksted trenger flere kunder tror jeg du tar feil, det er kun små drekkogmekk verksteder som har lite eller inget overskudd. De større driver såpass godt og leverer såpass med nye biler at de tjener godt. Jeg må også få lest ut feilkoder på min bil, Volvo skal ha 615kr for dette. Det skal de jammen få, for dette har jeg ingen kunnskap om. ///MoePower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) Temperatur på eksos om jeg ikke tar helt feil. Det _ER_ lov å google noe før man spør på et forum. Motor Control: Engine / Motor Fehler: Glow plug cylinder 1 / Glow plug on cylinder 1 / Glow plug cylinder 1, control / Cylinder 1 Glow Plug Code: 4212 Fehler: Cylinder 4 glow plug control / Glow plug cylinder 4, Control / Glow plug on cylinder 4 Code: 4242 Fehler: Glow plug cylinder 5 / Cylinder 5 Glow Plug / Glow plug cylinder 5, control / Glow plug on cylinder 5 (N) Code: 4252 Fehler: Glow plug cylinder 6 / Glow plug cylinder 6, control / Cylinder 6 Glow Plug / Glow plug on cylinder 6 (N) Code: 4262ABS / DSC / Brake: Dynamische Stabilitaets Kontrolle / DSC Fehler: Torque 3 missing message PT-CAN / PT CAN fault / CAN error message / CAN message DME Code: D356 Fehler: Torque 2 missing message PT-CAN / CAN error message / PT CAN fault / CAN-BUS open PT CAN / CAN message DME Code: D355 Fehler: Torque 1 missing message PT-CAN / CAN message DME / CAN error message / PT CAN fault Code: D354 iViNi-app BMW <--- HELL YEAH! Da har jeg lest ut alle feilkoder! Fatter ikke de siste der da.. DSC funker jo som den skal.. Virker det som hverfall hahahahahaha, det er lov å google før man spør på ett forum digger når noen biter seg selv bak og baiser på sin egen legg.. Endret Desember 11, 2014 av D.Toft Torolav933, thbrekke og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) hahahahahaha, det er lov å google før man spør på ett forum digger når noen biter seg selv bak og baiser på sin egen legg.. ? Til din informasjon HAR jeg googlet det, og holder fortsatt på. I og med at jeg faktisk HAR gjort et forsøk på å google, tillater jeg meg i tillegg å spørre. Har på ingen måte "bitet meg selv bak".. Endret Desember 11, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 uinteressant når han er født...oppførselen er teit...spesielt når utviklingen i tråden tyder på schizofreni... :* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) 18år og verdensmester.... Jeg er hverken 18år, eller verdensmester, hvor får du det fra at jeg er verdensmester? Snakker du av egen erfaring? Jeg har da ikke oppført meg teit her? Endret Desember 11, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Hvis du virkelig tror et verksted trenger flere kunder tror jeg du tar feil, det er kun små drekkogmekk verksteder som har lite eller inget overskudd. De større driver såpass godt og leverer såpass med nye biler at de tjener godt. Jeg må også få lest ut feilkoder på min bil, Volvo skal ha 615kr for dette. Det skal de jammen få, for dette har jeg ingen kunnskap om. Ja, ingen selskaper har jo som mål å tjene så mye de kan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) Wicky: Han er vel født i 86? AndreasDG: Det som var morsomt var at han skrev at han gledet seg til å se en tråd DU starta med tittel "hva betyr xxxx feilkode". Ikke at han faktisk lurte på hva den koden betyr.... Poenget mitt var at det er lov å google FØR man spør. Jeg sier ikke (Som en fucktard lengre opp her tydligvis tror) at man aldri skal spørre på forum. Endret Desember 11, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Du oppfører deg vanskelig. Greit at du stiller spørsmål til hva som rettferdiggjør prisen til Bavaria, men når du får flere svar (av varierende kvalitet) som sier det ikke er så forferdelig, er det liten grunn til å fortsette å protestere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Multisitat..... Er en fin ting. Shattered og AndreasBr reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) Multisitat..... Er en fin ting. Jeg har gjort mitt beste med å samle ting i ett innlegg før, men at denne forum-softwaren er så jævla dårlig, at den ikke har automatisk merging, det tar jeg ikke på min kappe. Greia er også det at jeg svarer etterhvert som jeg leser.. Skal prøve å huske multisitat neste gang Mentaliteten til enkelte her inne forbauser meg dog... Men, med fare for å generalisere så er det ikke den største "bomben" med tanke på hvilket bilmerke dette er forum for... Det er 5 bilmerker som er notoriske for idiotiske sjafører på veien. BMW Mercedes Audi. VW (Spesielt GTI førere) Tesla (Kunne vært gruppert sammen med Audi da de av erfaring er samme ulla) Jeg sier ikke at det gjelder alle, men det gjelder mange. Du oppfører deg vanskelig. Greit at du stiller spørsmål til hva som rettferdiggjør prisen til Bavaria, men når du får flere svar (av varierende kvalitet) som sier det ikke er så forferdelig, er det liten grunn til å fortsette å protestere. Vel, jeg gjorde sammen jobben til 350 spenn ca.. Når det er sagt, så er det 3 feilkoder jeg ikke helt finner ut av, men det bryr jeg meg pent lite om da jeg ikke har et eneste problem med hverken DSC eller DTC. Jeg har prøvd å google, men finner ikke utav det, så jeg lar det bare være. Med andre ord har jeg spart 400 spenn på å be dem ryke dit peppern gror. 825,- er ingen grei pris for kun å lese ut koder, og jeg mener det uavhengig av hva andre her inne mener eller tenker.. Om de ikke takler at andre har andre meninger, eller meninger som de finner urimelige får de bare la være å kommentere. Tenkte jeg bare skulle spørre her i tilfelle noen visste.. Enkelte ser vel det som et tegn på at jeg ikke har googlet, men det er deres problem. Annet enn DSC får jeg feilkoder på cyl 1, 4, 5 og 6 på glødeplugg, som jeg skal få fikset så fort jeg gidder, og så må jeg sjekke fuelfilter/varmeenheten for den. ODB2 leser med USB kabel ble bestilt fra Tyskland igår, kjøper OTG kabel straks slik at jeg også kan kode flere moduler i bilen via iViNi appen. Alle som har kommet med konstruktive kommentarer takkes for det, de som har kommet med fjortiskommentarer kan gå og.... Ja.. Passer ikke språket her ... Endret Desember 11, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Poenget mitt var at det er lov å google FØR man spør. Jeg sier ikke (Som en fucktard lengre opp her tydligvis tror) at man aldri skal spørre på forum. Han spurte jo ikke om noe?? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) Han spurte jo ikke om noe?? Har heller ikke sagt AT han spurte om noe... Han misforstod helt tydelig hva jeg skrev tidligere. "hahahahahaha, det er lov å google før man spør på ett forum digger når noen biter seg selv bak og baiser på sin egen legg.." 1) Jeg har googlet. 2) Jeg tillater meg derfor å spørre. 3) Han virker som et rasshøl. 4) Han kjører sikkert som en audiot. if it walks like a duck and quacks like a duck it must be a duck Endret Desember 11, 2014 av AndreasDG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg