Gå til innhold

Noen som kjenner til denne bilen ? E39 M5

Sonora
 Share

Anbefalte innlegg

Kan du fortelle hva du synes er mye tryggere med en Norsk bil kontra en tilsvarende Tysk eller Svensk bil? :)

Hvis du kan leve med fargen og prisen så ville jeg jo ikke nølt med å ta en nærmere titt på den bilen du linket til innledningsvis her.

Altså bare fordi bilen er Norsk betyr ikke det at bilen er automatisk bedre men jeg føler meg bare tryggere med en bil som har alt av historikk i orden og at den er kjøpt ny i Norge.  Også er det hele prosessen med å importere da jeg er helt grønn på dette området.  

Vet også at det er mye triks og juks med importbiler , Ihvertfall på M-biler. 

Jeg tar turen først kommende Lørdag for å se på den bilen jeg har linket til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes denne bilen er nydelig jeg.   pen farge er det også.  samt litt uvanlig.  de er jo som oftest sølv, sort eller blå..

liker interørlistene også.  men jeg er av de få som synes treverk er ok da : P 

synes forøvrig at frontfangeren ser litt sand-blåst ut, samma med panser tru ?   ville lakkert dette for å få det 100%.. 

ville dog a prutet litt på den, den har stått lenge til salgs.  og du vil tape mye ved videresalg om du betaler prisforlangende..    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte denne bilen i fjor sommer (2013 altså... og da var prisen 399' i samme butikk..). Det ble aldri til at jeg prøvekjørte den, da selger var null interessert i å diskutere prisen. Argumentet var hele tiden at det var en annen som hadde holdt den av, så det var ingen vits i å selge den til meg for en lavere pris.

Jeg likte bilen godt. Det virket som den var tatt godt vare på. Noe steinsprut i front hvis jeg husker rett, men ellers bra. Personlig synes jeg også at fargekomboen er helt OK. Det burde være rom for å prute litt på denne nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man seriøst ute etter en M5 så ville jeg nok gått for denne.

Fargen utvendig er litt uvanlig ja, men det er bare positivt i mine øyne. Å skille seg litt ut er jo bare flott. Som nevnt tidligere så er det jo nesten bar blå og sorte der ute.

Innvendig så er den helt kurant, liker heller ikke trefarget lister selv, men de kan folieres eller lakkeres på en helg og være montert igjen søndagen. Så det er no det minste problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er prisen høy og det vet selger, men han har god tid til å vente for han vet hva han har.

Før eller siden vil noen slå til å kjøpe den selv om den er overpriset i forhold til markedet.

Ingen kan nektes å betale mer enn det tingene er verdt 

Sad but true.

-G-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...