Freakshow Skrevet Desember 20, 2014 Share Skrevet Desember 20, 2014 fy faen å bra det ble! fargen var forresten nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 20, 2014 Share Skrevet Desember 20, 2014 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 20, 2014 Share Skrevet Desember 20, 2014 Pen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2014 (endret) Takk for hyggelige kommentarer! Her kommer en liten update til.Demonterte alle listene i bilen. Dette ble da selvfølgelig foliert i Karbon. Samme som rattet.Jeg vet at Karbon er litt ut. Men synes det ser bra ut. Endret Desember 20, 2014 av UFC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 20, 2014 Share Skrevet Desember 20, 2014 Flott bil og fine modifikasjoner så langt (utenom karbonen, men det er bare min personlige mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2014 Ble bra! Trodde du kjøpte den sorte som lå for salg. Menmen, alltid kult med andre farger! Nei, ble ikke den. Svart er litt kjedelig farge, noe de fleste har idag Også var det en 2 liter. Denne er 3 liter. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2014 Flott bil og fine modifikasjoner så langt (utenom karbonen, men det er bare min personlige mening) Takk. Det er litt smak og behag. Jeg tenkte å ta noe annet også. Kom aldri på noe tøffere en Karbon :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 20, 2014 Share Skrevet Desember 20, 2014 Nei, ble ikke den. Svart er litt kjedelig farge, noe de fleste har idag Også var det en 2 liter. Denne er 3 liter. Ser den men fortsatt fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Hva med børstet alu metallic da? Det er jo classy! Må si du gjør en bra jobb når det gjelder foliering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2014 (endret) Det tenkte jeg på faktisk. Men synes det blir så standard. Alle eller de fleste e92'ene kommer med sølvlister. Karbon blir liksom noe annet. (Selvom det også er noe "alle" har) Jeg får ha det litt også kan jeg jo klistre på noe annet Takk! Har foliert litt her og der så begynner å bli flink Endret Desember 21, 2014 av UFC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Overraskende fin farge på E92, definivt en som skiller seg ut! Såg en tråd om at du vil fjerne grøftelysene. Googlet, og andre har kjøpt dette på ebay, men jeg fant ingenting nå. Det ser litt rart ut med grøftelys i M3-fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Jeg tenkte er på denne fargen her.. Har ikke sett det blitt levert originalt før: (Si ifra hvis jeg skal fjerne det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2014 Den har jeg faktisk ikke vurdert egentlig. Tenkte du mente sølv.Så veldig bra ut Tror faktisk jeg skal teste den ut. Bare ikke helt enda, orker rett og slett ikke ta meg på den jobben igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2014 Overraskende fin farge på E92, definivt en som skiller seg ut! Såg en tråd om at du vil fjerne grøftelysene. Googlet, og andre har kjøpt dette på ebay, men jeg fant ingenting nå. Det ser litt rart ut med grøftelys i M3-fronten. Takk. Ja, jeg synes ikke det ser noe bra ut med grøftelys på m3 front (Ser nesten ut som tåkelys fra rav4). Jeg fant noe som de selger til E90 m3 look fronten. Men vet ikke om det passer? Vet heller ikke om luftinnsuget fra originale m3 fronten ville passet? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Takk. Ja, jeg synes ikke det ser noe bra ut med grøftelys på m3 front (Ser nesten ut som tåkelys fra rav4). Jeg fant noe som de selger til E90 m3 look fronten. Men vet ikke om det passer? Vet heller ikke om luftinnsuget fra originale m3 fronten ville passet? :/ Enig med deg angående grøftelysene. De er mye større enn de som er i m-techfronten også. Ifølge de trådene jeg fant om dette, passer ikke originale m3 luftinnsug. Så ville prøvd noen som var laga for replika. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå