Gjest Skrevet Januar 4, 2015 Share Skrevet Januar 4, 2015 (endret) Liten oppdatering, sjøl om det ikkje er så masse nytt her enda Felgene er på vei i posten, mens senkesettet ikkje kommer før om cirka 3 uker da QWT ikkje hadde det på lager, og Supersport hadde varetelling så her blei ikkje noke sendt frå lager enda Har også bestilt ett sett med Umnitza sine Predator Orion V2 Opaque angel eyes i 6000kelvin, som skal på bilen, så her blir det å "bake" opp lyktene sia eg har den limte typen Legger ved ett bilde her av forskjellen mellom standard Orion V2 og Orion V2 Opaque ;)Dei på bildet er ikkje til e46 facelift, dei er heilt runde Desse kommer forhåpentligvis snart! Tok også og åpnet opp oljeseparatoren til veivhusventen som eg skifta her for litt sia, her ser dokke driten så va inni Va endel av samme guffa inni fleire av slangene, disse tok eg av og drog en en liten fillebete gjennom med ståltråd og fikk gjort heilt reine Har også fått brukt verktøyet eg kjøpte tidligere i haust en god del , og må sei eg er kjempefornøgd! Hadde ikkje brukt Sonic verktøy før, men hadde Sonic verktøyvogn med Wurth verktøy i på tidligere jobb og var knallfornøgd med vogna, men ser virker som om verktøyet lever opp til samme kvalitet! I tråden ligger bilder av verktøyet som var med, har i tillegg fyllt på endel, og fått toppskapet (Tråd: http://bimmers.no/topic/790610-ny-verkt%C3%B8yvogn-hvilket-merke-og-hvilket-verkt%C3%B8y-erfaringer/ ) Endret Januar 13, 2015 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 (endret) Då va endelig felgene komt i hus, sammen med litt felgrens Dimensjon 10x19 bak, og 8,5 forran med 255 og 235 Då var det bare å vente på senk og resten som er på veg! Slenger med noken bilder Veldig spent på korleis den svarte fargen vil passe til bilen, håper det blir greit sia alle rutene er litt tonet i tillegg og en ny vri for meg uten kantfelger! Endret Januar 9, 2015 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 (endret) Da var Orion V2 angel eyes komt i posten og montert Sia denne bilen har facelift, så er lyktene limt, og må varmes for å få åpnet, tenkte å lage en DIY her på bimmers på å montere angel eyes i E46 Facelift lykter Koblet disse opp som park lys, så nå er kun angel eyes park Flimra litt når eg kobla direkte til original ledning, både med og uten motstand, så endte opp med å koble opp rele (følgte også med i settet), satt bare motstand på org ledning til park for å unngå varsel om gåen lyspære Begge ringene er nøyaktig like store, på nærlyssida skal ringen rundt chrome ringen, og på fjernlys sida skal den rett oppå chrome ringen Brukte to-komponent Epoxy for å feste Fikk lyst å prøve med svarte nyrer på bilen, så kjøpte en boks med matt svart plastidip, og må sei det imponerte! aldri prøvd plastidip før, men det var ett overraskande resultat ka syns folket? Lakkerte kun chrome delen, rillene er original farge Her er angel eyes komt i Litt stemningsbilder Typen er Orion V2 Opaque, selges av Umnitza Må bare sei at dei lyser MYKJE sterkare enn det som kommer fram på bilda, nesten litt for sterkt når det er mørkt ute Endret Januar 22, 2015 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 perfekt! Endelig riktig BMW look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 (endret) Takker Fornøgd med resultatet sjøl, var litt skeptisk til om eg skulle ha AE eller ikkje, men tok en sjanse! Veldi fornøgd med lysutbytte i disse Orion ringene, lyser veldig bra Ser heller ikkje særlig "prikker" i ringene lagde en DIY på å dele sånne limte facelift lykter og montere angel eyes Men må kanskje vurdere å ha i en dimmer så eg kan dimme ned når mørket kommer http://bimmers.no/topic/793877-diy-montere-ae-i-e46-facelift-lykter-dele-facelift-lykter/ Endret Januar 14, 2015 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Idag vart bilen EU godkjent med NULL FEIL! Senkesettet er også blitt sendt fra tyskland, og nye tårnlager er på vei i posten, veit ikkje tilstanden på dei gamle, så vil helst få det bytta når senkesettet blir montert Så blir montering og godkjenning av senk om ikkje lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Blir bra med D22 ja! har de samme på 46`n min er det blått pæreglass som gjør at reflektorn til langlysene blir blå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Blir bra med D22 ja! har de samme på 46`n min er det blått pæreglass som gjør at reflektorn til langlysene blir blå?? Hehe, såg det i tråden din, såg veldi bra ut den bilen din spacet du ut felgene når du fikk på senk? ja, er noke pærer forrige eiger har sett inni, ser litt verre ut på bilda har ett canbus xenon kit liggende som skal i, men venter til senken er godkjent hos BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Ble fin front det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 (endret) Lite nytt her, bilen står ute i snøen og frys, men har spennende tider i vente, her blir det motorbytte Og ja, det blir en sekser Endret Januar 20, 2015 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 (endret) Da skal bilen inn til SS Performance for en liten forandring om en måneds tid er utrulig spent på resultatet om noken har skinn interiør dei selger til e46 coupe, så rop ut! Endret Januar 23, 2015 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 (endret) Fikk ett hyggelig bilde på epost idag tidli på god vei Endret Februar 24, 2015 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Hoihoi! Hadde ikke forventet såpass blir nok artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå