Gabz Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Åja, den, ja! Ja, den er tusen hakk penere enn den på E39. Den der kan du fint ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Pen 7er, syntes e38 er den fineste sjuer. Ble ganske bra med oransje blinkers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Pen 7er, syntes e38 er den fineste sjuer. Ble ganske bra med oransje blinkers! Takktakktakk tenker kanskje gå over til denne typen blinklys etterhvert som jeg blir lei av de jeg har nå Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Hører smått at det begynner å komme noen klakkelyder på hullete veier. Får sjekke stabilisatorstagene en dag jeg får tid. Vifta lager også en veldig svak lyd noen ganger når bilen står på tomgang, noen som vet hva det kan være? Så fort jeg skrur på større hastighet på vifta blir lyden borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 kupevifta eller? hyler den? (dersom det er når panseret står åpent så er det normalt iallafall. ) sikker på at det ikke er den lille vifta på klimaanlegget? er to små vifter under knappene for viftehastighet der. kan være full av støv eller noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Veldig svak viftelyd noen ganger når jeg ikke gasser, rart det der. Har nå fått på chrome nyrer, men tror jeg går over til kun chrome kant etterhvert når jeg blir lei. Har også gått over til vanlige interiør lyspærer, istedenfor led. Synes led på en eldre bil ble litt rart. Fikk til slutt også smørt opp gummilisteme med vinyl & rubber care av autoglym , og litt fett i dørhåndtak og bevegelige deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 Har da byttet stabilisatorstagene, men fortsatt klakkelyder. Noen ideer? Har også fått tak i e65 nakkestøtter, og er veldig fint, men i og med at de har ventilert skinn ble det veldig rart. Så tror jeg står over. Også fått nye tåkelys da de forrige dogga, og har nå gått til originale pærer i alt. Eneste som er uoriginalt av lys er angel eyes, men kanskje de også blir bytta til en mer original gul farge etterhvert mer kommer jeg ikke på nå i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Da har jeg også fått lagt om til sommerhjul Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Ble bra, fineste felgene til bmw, m parallel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Fått byttet ratt, siden jeg egentlig aldri har likt det forrige med store airbagen. Originalrattet er forresten helt strøkent uten en ripe, så får vurdere litt hva jeg skal med det Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Nydelig ratt, det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Takker så mye deilig å kjøre nå ja! Skulle bare hatt litt bedre vær her i Drammen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 (endret) flotte felger det der. har selv ett sett som jeg har tenkt å pusse opp : ) hvilken dekkdim har du? jeg har 4x 8.5 felger + 2 stk 9.5 uten dekk.. tru om de blir rart med samme dekkdim på 9.5... konge ratt også. er det nytrekt og kjøpt via ebay eller? har tenkt litt på rattene som ligger der inne sjø.. bra finish i såfall? Endret Mars 19, 2015 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Thankuu Felgene er bare å pusse opp! Ble bedre på bilen enn jeg trodde. Tror jeg hadde 255/45 bak, men foran husker jeg ikke helt nå. Rattet er kjøpt fra ebay, og er utrolig fornøyd. Helt feilfritt, perfekt sydd og feit så det blir deilig å holde i. Trodde det skulle være noe jalla siden det var fra ebay, men det er rett og slett nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 (endret) Har ikke vært aktiv her den siste tiden, så tenkte jeg skulle legge ut en litt oppdatert versjon av lista mi Nytt som har blitt gjort er koding av us-blink, bsr-tuning, oljeskift, bytting av alle filtere, nye viskere, svisswax-behandling samt overhalt + lakkert alle kalipere Gule blinklys - XKode US-blink - XSvarte nyrer - XChrome nyrer - XLeppe til bagasjen, liten spoiler - XNytt innvendig speil - XNye bremseklosser bak - XNy list til døra - XCCFL angel eyes - XNye lykteglass - XNye tåkelys - XOriginale halogen pærer interiør - XLed-pærer interiør - X (gått over til original)Led-pærer dørhåndtak utvendig - X (gått tilbake til original igjen)Led tåkelys - X (gått tilbake til original igjen)Led ryggelys - X (gått tilbake til original igjen)Ringer på speedometeret - XFull skinnrens med pleie og balsam - XClay, lakkrens, polering og lakkbeskyttelse - XSwissvax-behandling - XOljeskift - XBytte alle filtere - XNye vindusviskere - XOverhale alle kalipere - XBSR-tuning - XNyere type M-sportsratt - XGummimatter - XAlpina-felger -Alpina-spoiler til frontfanger - (knuste og har bestilt ny igjen)AUX - (passa ikke)Nye stabilisatorstag foran - XFikse vindusmekanisme bak høyre - XFikse spylervæsketank, lekker - X Endret Juni 6, 2015 av ZGasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå