Gå til innhold

Den store høytrykksspylertråden


Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

Er Kärcher K4 for liten til bilvask og dill?

 

Får den får 1750,-

 

Får K5 Premium får 3000,- er prisdifferansen verd det?

 

Ser på Nilfisk at de leverer mye mer vann på billige maskiner? er dette bare skryt eller reelt?

Jeg har K5 premium, den fungerer veldig bra til mitt bruk (bilvask 2 ganger i uka med skumkanon) 

Eneste ikke jeg er helt fornøyd med er slangen som ikke er stålarmert.

Får 12m stålarmert fra England til 700kr så er ikke så ille og bytte ut:)

Endret av Vegagard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kärcher K4 er bra og fungerer godt nok til de fleste hjemmejobber samt bilvask. Jeg skrev litt om de forskjellige modeller noen sider tilbake. Det er dessverre ikke stålarmerte slanger, men likevel mener jeg det ikke er behov for dette til vanlig bruk. Når det er sagt er Nilfisk-tilbudet som 316 benyttet seg av et svært godt kjøp!

Ser jeg dro K4 litt ned ilag med K3, det trekker jeg litt tilbake, litt rask der. K4 er fin allrounder til en hyggelig pris!

Selv har jeg hatt tilsvarende K3 i mange år(gammel modell), den er helt grei, leverer litt lite vannmengde. Har gått over til dusjfunksjonen på spyleslangen og bøtte og svamp når jeg vasker bil, leverer mer vann hageslangen..

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har lurt litt på denne, da jeg liker størrelsen (den stod til 4290,- sist jeg sjekket, og etter min pruteerfaring med denne butikken regner jeg med denne prisen fortsatt er mulig).

 

Alternativet er jo denne som både er rimeligere og har litt mer utstyr, eller en K5 som er endel rimeligere.

 

Da jeg har slangetrommel og slikt fastmontert fra før ser jeg ingen poeng i å gå for Premium-modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...