Reef89 Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 (endret) Om bakruten er skitten eller ei så er det utrolig lett og se forskjell på ned dimmet stille lys enn et blinkende lys. Om man har for høy radio/musikk og ikke hører sirene før utrykningskjøretøyet nesten ligger i ræven på deg så følger man ikke med i speilene. Husker da jeg tok utrykningslappen og når vi hadde landeveiskjøring så var det 7 av 10 som absolutt ikke fulgte med i speilene. Skaper farlige situasjoner, for når fører plutselig ser oss DA hiver an ut bilen og det kan bli stygt. Og grunnleggende læring av forekørt klasse B så står det i boken at man skal se i innerspeil hvert 5sek. Endret Januar 22, 2015 av Reef89 R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 jeg synes dette er genialt av flere grunner, 1: mye letter for folk og finne de hvis det er mørskt ute 2: mye lettere for meg å se de når jeg er ute å leker med bila mine på kvelden Skulebollen og Reef89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Husker folk klagde og grein når politibilene endret logo fra blåhvitrød til gulblåhvit.... Alt er en vanesak. Svaktlysende lys vil nok bli en vanesak Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gravat Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Ser ikke helt vitsen. Vil bare bli forvirring med folk som ikke får det med seg og stopper for biler som ikke er på utrykning kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Mye for og i mot her Er som noen av dere sier, blir litt "tryggere" å leke seg uten at man trenger og tenkte på at en politibil skal komme luskende og man vet hvor de er. Men er nok også en vanesak som man må bli vandt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Kunne ikke brydd meg mindre.. Men syns det er greit i den forstand at det er lettere og se dem på lang avstand.. Om du bedriver uloveligheter på 4 hjul for eksmepel .. stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå