Gå til innhold

Min 420iA xDrive Gran Coupe.

noekult
 Share

Anbefalte innlegg

Det gjør iallfall ikke noe negativt med bilens verdi å holde på med litt detaling, en slik farge som dette krever nok litt arbeid men så er den virkelig lekker når den er velholdt også :)

Har du planer om dobbel endestuss, det hadde vært prikken over Ien på den hekken der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør iallfall ikke noe negativt med bilens verdi å holde på med litt detaling, en slik farge som dette krever nok litt arbeid men så er den virkelig lekker når den er velholdt også :)

Har du planer om dobbel endestuss, det hadde vært prikken over Ien på den hekken der ;)

Vurderer, men det er frem i tid. Bilen har faktisk ganske allright motorlyd og (dvs. den kunstige lyden man får gjennom høyttaleren i 2 l. BMWer nå). Men kan selvsagt ikke dra på turtallet i sportsmodus enda på mange, mange kilometer...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Likte eksteriør-fargen, og at noen velger (våger?) å kjøpe BMW uten M-sport! Grattis! :-)

Det er noe helt spesielt med å se nybilen sin for første gang hos forhandleren... henta min for litt over én måned siden, og det sitter greit i enda.

Del gjerne dine tips for vintervask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn btw hvis du er rundt 165 høy eller lavere så vil du slite med å ha nok høyde på sete til å kunne ha forsvarlig oversikt... Far på 160 skulle låne bilen og var passe irritert! Han klarte knapt å se panseret liksom. Jeg ble selv overrasket over hvor lavt man sitter (endel lavere enn 3-serie visstnok).

Tl;dr Bilen er ikke for korte mennesker.

Ps. Også suger spylervæske påfylling hardt! Dybden på påfyllingsinngangen er bokstavelig talt 1.5-2 cm dyp (også går det en åpning på siden som fører med væsken ned til skjult beholder) så det plasker i massevis! Ble jo skitten motorrom med en gang! Dårlig.

Endret av noekult
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...