Bimmer fan Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Detaljer utgjør såå mye!! Deilig å se noen som legger sjela si i holde bilen strøken mtp. vedlikehold av lakk osv.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Denne likte jeg fantastisk fargekombinasjon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Detaljer utgjør såå mye!! Deilig å se noen som legger sjela si i holde bilen strøken mtp. vedlikehold av lakk osv.!! Enig med detaljer ja! liker og holde bilen fin og ren, er jo litt her og der i lakken som jeg vil gjerne fikse. Men har ikke kjøpt inn poleringmaskin enda Denne likte jeg fantastisk fargekombinasjon!!!Kjekt og høre Gøy og finne en bil med litt anderledes interiør en de fleste biler Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Bytta Skiltramma bak og festa skiltet fremme med 3m dual lock teip Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Bimmer fan, Freakshow, tobiasw og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Hvor fikk du de sorte N merkene på skiltene?? Ser du bruker samme voks som meg, godt å se folk ta vare på bilen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 Flott bil Takk for det Hvor fikk du de sorte N merkene på skiltene?? Ser du bruker samme voks som meg, godt å se folk ta vare på bilen sin Nmerker.no mener jeg på at det var Swissvax er fantastisk og jobbe med, favoritt det der Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 (endret) Noen bilder fra her en kvelden, tatt med mobilen min i HDR funksjon Redigert litt med mobilen Endret November 5, 2015 av codex Fahad og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 Kan ikke huske å ha sett denne i Hgsd? Rå bil uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 3, 2015 Forfatter Share Skrevet September 3, 2015 Takk for det ruller en del i haugesund denne, søre bydel for det meste da. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 Bilen ble eu godkjent i går uten problemer, alltid kjekt! Men den kontrollen blir dyrere og dyrere men tar like lang tid snodig Måtte ta bilde i tåken idag Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Flott touring med spenstig interiørfarge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Takk for det Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Utrolig fin bil Hva måtte du gi for noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 20, 2015 Forfatter Share Skrevet November 20, 2015 Takk for det Ga 299 for den, da var den kjørt 84 tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå