Even Pladsen Skrevet Mars 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2017 Begynner å komme seg nå;) Freakshow, Ivrig86 og Eminent reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2017 Bil snart klar for sommeren😇 Felgkantene kommer løpe av neste uke. Så blir justere høyde da. Takk til #BjornarHS for tipset med lakk til caliperene👍🏻 Eminent, Robin94, Slavearbeider'n og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2017 Share Skrevet Mars 11, 2017 åh dæven det var spesielt å se senter lokk! men det så veldig bra ut! hvor store er de som skal inni der egentlig? oO jeg må ha senterlokk den tid den gang jeg skal ha sånne felger irriterer meg over at det ikke er senterlokk på de felgene orginalt! oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2017 47 minutter siden, Freakshow skrev: åh dæven det var spesielt å se senter lokk! men det så veldig bra ut! hvor store er de som skal inni der egentlig? oO jeg må ha senterlokk den tid den gang jeg skal ha sånne felger irriterer meg over at det ikke er senterlokk på de felgene orginalt! oO Senterlokkene er 18 og satte de rett på navet. Passer akkurat ikke på felgen men rett på navet så funket fint:) ja har irritert meg å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2017 Fått montert ny lakkert delene idag og bagasjen er så og si ferdig. Små deler kan gjøre mye forskjell:-) Eminent, Chris11slett og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2017 Da var Felgkantene i hus så blir det montering imorgen og fått på sommerfelgene på bruksbil:-) Slavearbeider'n, Chris11slett og Bendik Kjellevold reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 27, 2017 Share Skrevet Mars 27, 2017 1 time siden, Even Pladsen skrev: Da var Felgkantene i hus så blir det montering imorgen og fått på sommerfelgene på bruksbil:-) 4.5" eller 5" kanter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2017 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: 4.5" eller 5" kanter? 5.5😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 27, 2017 Share Skrevet Mars 27, 2017 27 minutter siden, Even Pladsen skrev: 5.5😅 Satan! Du er sjuk.... Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 22 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Satan! Du er sjuk.... Haha :p, men fant ut at kantene er 6tommer så blir ta kantene fra bak felgene foran og så blir det 11 foran og 12 bak🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 28, 2017 Share Skrevet Mars 28, 2017 22 minutter siden, Even Pladsen skrev: Haha :p, men fant ut at kantene er 6tommer så blir ta kantene fra bak felgene foran og så blir det 11 foran og 12 bak🙈😅 Ett rullende helsestudio denna bilen din. Bare å vri på rattet er en treningsøkt. Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Ett rullende helsestudio denna bilen din. Bare å vri på rattet er en treningsøkt. Ja ikke sant😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 28, 2017 Share Skrevet Mars 28, 2017 (endret) Hva var specs på de du hadde i fjor og hva er specs på de nye? Edit: - på både dekk og felg, altså Endret Mars 28, 2017 av Torek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 21 minutter siden, Torek skrev: Hva var specs på de du hadde i fjor og hva er specs på de nye? Edit: - på både dekk og felg, altså Fjor: 10 et18 225/40 og 11.5 et11 255/35 iår: 11 et18 245/35 og 12 et11 255/35 så dette blir greit bredt iår. Bare håpe det passer. Blir prøvd imorgen eller torsdag. Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 29, 2017 Share Skrevet Mars 29, 2017 Syns jeg så en noe om at camber-stag ønskes kjøpt? Det ble litt for bredt ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå