danskiii Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Nå mangler bare emulatoren som forhåpentligvis kommer i posten før helgen, så begynner instalasjonen av CIC På samme tid begynner også installasjon av forsterkere skjult under gulvet i bagasjerommet for å bedre lyden litt! Så kommer også nye høytalere i dørene og under setene etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Du bytter den ut.Kan den brukes med cic til jeg får tak i combox? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 (endret) Gårsdagen ble tilbringt i kald monteringshall for og prøvemontere skjerm, skiftet midtkonsoll og trekke kabler klart. Nå mangler jeg bare å tilpasse CIC inn i dash, samt lodde fast emulator. Mangler nå kun "sticks" til kablene som går til strømkontakt i skjerm og kontroller, de kommer først mandag... Har tatt masse bilder så full forklaring kommer når alt er ferdig, samt eletriske koblingsskjema jeg har laget for å forenkle litt Endret Februar 21, 2015 av danskiii Bimmer fan og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Dagens innsats, prøvemontering av CIC og omplassering av aircon controller. Alt passer nå, endelig, men det gjenstår enda og få det til å sitte ordentlig. More to come! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 pent arbeid.. Er utrolig mye tuttel det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Har blitt bedre der nå, fått slipt og ordnet det bra! Er ikke 100% på en stund enda men godt nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Koblet litt ekstra igår og fikk opp emulator og skjerm osv slik at alt har strøm. Fant desverre ut jeg hadde feil kontakt til kontrolleren, så jeg var og hentet en ny idag hos nærmeste bmw forhandler. Fikk koblet den sammen, meeen klarte selvfølgelig og få sikringen til å ryke.. såååå må få tak i ny så er det forhåpentligvis klart til koding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Ooooog det ble bruk av en kompis sitt vaske anlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Bare koding som gjenstår, samt montering av Alpine pdx-F6 forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Ser bra ut det. Hvordan endte du opp med å feste klimapanelet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Ser bra ut det. Hvordan endte du opp med å feste klimapanelet? Takker [emoji4] Klimapanelet er kun festet med to spor jeg saget ut, og borrelås over og under. Så er det enklet og bare ta ut når jeg får tak i rette rammen eller dash. blir nok og gjøre som deg og kjøpe et ja! Men blir sprø av kodingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Detta så veldig bra ut! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Er igang med og lage PDF DIY på alt dette med koblingsskjema, heavy med bilder, linker til nedlastinger osv osv. Så kan deb li litt enkelere for nestemann i køen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Er igang med og lage PDF DIY på alt dette med koblingsskjema, heavy med bilder, linker til nedlastinger osv osv. Så kan deb li litt enkelere for nestemann i køen Det er en god plan! Kom aldri så langt selv at jeg fikk rotet meg til å skrive noen god guide ut ifra hva jeg gjorde selv, og glemte å ta bilder haha Brukte en PDF guide som lå på nett jeg, den fungerte ganske greit, men en norsk guide hadde vært smooth så kjør på! Mjukas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå