awt Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Har lest det samme selv, og det kan nok ofte være årsaken, men ikke hos meg ihvertfall. Jeg kjørte en god stund uten emulator, uten at det hjalp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 (endret) Jeg har ikke noen problemer med journey computeren på min jeg bruker ikke emulator siden dette ikke fungerte på min bil.. Når jeg resetter journey så er den blank helt til jeg har kjørt 1-2 meter og da kommer all informasjon opp igjen så den merker tydeligvis speed signal på min Endret Mars 30, 2015 av bjorneoen danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Bare å fjerne emulatoren da og aktivere på andre måter Men når jeg tenker ovee det så husker jeg ikke om min journey funker heller. Og jeg har ingen emulator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Kan hjelpe til med aktivering av funksjoner som navigasjon og voice osv uten emulator om noen ønsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Bare å fjerne emulatoren da og aktivere på andre måter Men når jeg tenker ovee det så husker jeg ikke om min journey funker heller. Og jeg har ingen emulator Kan du sjekke? Skriveleif sponset av Galaxy S5 og Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 Det å komme hjem til påskeferie har visse goder, og en av dem er kompiser med god hjelp og lyst å skru [emoji4] resulterte i dette da. Vedlig fornøy med resultatet, spesielt de nederste grillene ser myyye bedre ut i sort! Tenkte også jeg skulle prøve meg på litt annerledes enn performance stule nyrer, ble veldig bra dette og! [emoji5] Skriveleif sponset av Galaxy S5 og Tapatalk SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Dagens prosjekt [emoji1] Skriveleif sponset av Galaxy S5 og Tapatalk SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 syns det så tøft ut med ringene på nyrene i samme farge som bilen! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Dette tok myyye lengre tid enn jeg trodde alså! Motorrommet skulle hatt seg en vadk, men det får bli når jeg kommer tilbake til ålesund [emoji5] og selvfølgelig klarte jeg å skrape lakken litt da jeg skulle montere den, heldigvis blir det skjult ettersom det var et stykke bak.. Skriveleif sponset av Galaxy S5 og Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Vårrengjøring bjorneoen og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Tøft å gjøre ting litt annerledes Pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Tøft å gjøre ting litt annerledes Pen bil..Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Dagens tilstander, utilfreds... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 du skulle nesten fått lakert de andre sorte delene i motorommet så det holder samme stil som motordekselet! ^^ danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 (endret) Det er planen å ta en titt på det etterhvert, men det blir ikke helt med en gang går en del lakk da på alt [emoji14] du skulle nesten fått lakert de andre sorte delene i motorommet så det holder samme stil som motordekselet! ^^ Endret April 22, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå