prosjekt34 Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Forøvrig akkurat tatt i bruk denne kontoen igjen, etter at den ble slettet for et par år siden. Utrolig irriterende med flere tusen innlegg som bare forsvant! Uansett - bil er hentet i tyskland, og et nytt prosjekt ser dagens lys. Denne gangen skal vi gjøre litt forskjellig med en BMW 535dat. Umiddelbare planer er følgende: - M-Pakke utvendig - 19" sommerhjul- Dieselpartikkelfilter og egr fjernes- Aux retrofit- 2x 12v retrofit bak- ZipKit fra rats.no + hotflush av girkasseTil vurderinger er også:- Flowprepping av turboer- EksosHar leita lenge etter en bil med dynamic drive og aktiv styring - valget falt på denne - med litt annet snadder på lista også.- Sort takhimmel- Aktive Comfortstoler - Panoramatak- Navi Proffesional / HiFi 676- Dynamic Drive / Sport suspension settings- Active Steering- Lastepakke- Lyspakke Og en del annet gøy Mangler M-Pakke, som skal på ASAP. Det eneste som er individual på bilen er listene i høyglans pianolakk. Ble mye svart, men syns det ser noe lekkert ut. Seriøse bilder kommer neste uke, skal også legge ved bilder fra installasjon av aux. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Savner bilder utvendig men dette er GROM bil med "greit" drag følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Gratulerer med grombil! Pøs på med bilder nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt34 Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Ja det ble dessverre et ufrivillig opphold her.. multireima røk, så jobber med å få skiftet denne. Skal komme bra med bilder her, satser også på å få norske skilt på bilen ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt34 Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 (endret) Snublet over noen flotte felger hos en kunde...... Det ble kjøp - syns de felgene her kler E61 utrolig godt. Eksempelbilde fra annen bil: Felgene er litt bredere på eksempelbildet ser det ut til, men tror nok dette skal bli bra uansett! Noen som har tips til baklykter på E61? Kanskje bare beholde originale.. Blir det jalla med uoriginale LED? Endret Mars 1, 2015 av prosjekt34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Flott bil! Når det gjelder baklyktene ville jeg ikke vurdert noe annet enn oppgradering til LCI-lykter. Flyttet forøvrig tråden hit, da den passer bedre her. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Fin. Blir bra med planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Følger! Samme som Saltkjelden sier: LCI, eller behold originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JT. Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt34 Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Ja det blir nok å beholde de originale lyktene. Har jo også en 520d LCI 2009 mod.. Denne kommer snart for salg Har fått inn litt snadder til bilen: Velger å prøve denne Dension 500S for å få litt mer alternativer mtp musikk og lyd i bilen. MULF modulen min er gåen, men skal få ordnet dette også da SweetBMW har en ny til meg Ellers så har jeg fortsatt eksportskilt på bilen, skulle ta bilder i går men det var 20+ biler i kø på Statoil, så det ble utsatt Neste på lista er en tur til Rats for å få skiftet olje på girkassa. Den er ikke helt i form, så det blir kanskje et girkassebytte om det ikke hjelper med oljeskift. 535d er en fantastisk fin motor til E61 karosseriet - kobimbert med Dynamic Drive kan du kjøre meget aktivt på svingete veier. Se still-test av dyanmic drive: Jobber også med M-Pakken, da jeg har en uten PDC liggende, skal forsøke å skjære ut hull. Uansett så blir det prøvemontering for å sjekke passform først - om det ikke er tilfredsstillende så blir det originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 19" eller 20" de style 128 felgene? vurderer slike til min e60. Fått hjulene på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 nydelig bil! savner litt utvendig bilder her da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt34 Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Har dessverre gått litt sakte her. Er på Sunnmøre i påsken, og skal få skilter på bilen når jeg kommer tilbake til Oslo i neste uke. Har mye snadder til den på vei, så det kommer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt34 Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Angående felgene så er det 19" ja! 20" Syns jeg blir litt for stort da... men det går absolutt med 20 også. Nå snublet jeg over de felgene ganske tilfeldig, så da slo jeg til. Skal få tatt bilder med felger på i neste uke. Er vel senket org 15mm om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå