Gå til innhold

Lakkskade av buss på min E87

Robin Gruben
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo!

Lurte på om dere har noen tips som kan hjelpe meg. Våknet en morgen til at høyre hjulbue bak på bilen min er ripet opp av en buss som kjører forbi her. Dette skjedde før halv 8 om morgenen, så jeg har selvfølgelig ikke noe bevis. Er det noe mulighet for å bruke en fargemåler eller lignende for å bevise at lakken er den samme på skaden min, som på bussene? 

De nekter jo så klart for dette, og sier de ikke har loggført dette, og vil dermed ikke være med å betale for skadene.

Sinnsykt irriterende at de ikke tar på seg ansvaret, da det er de som har kjørt på bilen min!

post-79715-0-37395300-1424264031_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville definitivt gjort det som "stig." over anbefaler.
Ville og ha tatt ein tur innom politiet for evt støtte og råd i denne situasjonen. Om dei kan sammenligne og bekrefte skader
Hater folk som rygger borti eller skraper og så stikker av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor nekte for det når man er på jobb?   skjønner ikke den jeg.   

uansett burde dette vises på bussen.  som om de bruker samme bussen på den ruta så skal du jo klare å se dette :D  lykke til 

anbefaler deg å få på noe klarlakk eller noe til det blir utbedret så det ikke setter seg rust : ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen er vel bare å bestille time til utbedring og glemme saken.

Så langt man ikke har bevis eller noe form for vitner, TV overvåking i området så er det man selv dessverre som må bite i det sure eple.

Utrolig kjipt, men sånt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal faktisk nevnes da, at om det er en lastebil eller buss som har gjort dette, så er faktisk oddsen veldig stor for at sjåføren ikke har merka en dritt

Å joda, det merker/hører du. Kjører selv store kjøretøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...