knutho2 Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 (endret) Hadde den store glede av å kunne bestille min første nye BMW. Valget falt på kommende facelift av 1-serien (http://www.autoexpress.co.uk/bmw/1-series/90088/bmw-1-series-facelift-revealed), en 118D Xdrive mer spesifikt. Har bestilt med følgende utstyr: Farge: - Estoril Blue Interiør: - Stoff Hexagon/Alcantara anthracite/black - Børstet aluminium - Sort interiørlist Utstyr/Pakker: - M-sportspakke: - 18" dobbelteke 461 - Sportsseter - Tåkelys - M sportsratt - M Aerodynamikkpakke - Individual Shadow Line, høyglans - Individual antrasitt taktrekk - Gulvmatter i velour - Oppbevaringspakke - Park Distance Control - Dynamisk cruise control - Lyspakke - Advantage Edition: - Aut. avblendbare innvendige speil - LED frontlykter - Nedfellbare hodestøtter bak - DAB+ radio - Servotronic - Oppvarmbart ratt - Hjulbolter med tyverisikring - Solbeskyttende vinduer - Navi (Business) - HiFi - Sportseksos - Bortfall av modellbetegnelse - 17" Vinterdekk Hva tenker folk om den kommende 1-serien? Endret Februar 23, 2015 av knutho2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Jeg liker veldig godt facelift fronten! Ser mye bedre ut! Grattis med ny bil! Blir bra detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutho2 Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Jeg liker veldig godt facelift fronten! Ser mye bedre ut! Grattis med ny bil! Blir bra detta! Takk:) Ja, veldig enig...store forandringer til facelift å være, heldigvis til bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Gratulerer denne blir kul Når får du den ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Gratulerer!! Faceliften har gjort underverker for utseendet til 1-serien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutho2 Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Må nok være tolmodig...forventet levering er juni;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Gratulerer, bra valg! Et par småvalg jeg absolutt ville tatt med om du ikke har gjort det allerede (eller om det ikke er blitt standard?): -Bluetooth Proff (med audiostreaming) - et av mine mest brukte tilleggsvalg -Xenonlys - 1-serien er mister mye av "signaturen" sin uten dette! Blir spennende å se LCI'en på veiene, de har myknet opp fronten en del, blir nok lettere å like for folk flest. Sett ut fra bilder liker jeg bedre hekken på Pre-LCI, men det er mulig det bare er en tilvenningssak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Trådstarter har valgt LED-frontlykter, tror nok dette veier opp for mangelen av xenon. TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Fordelen med å bestille ny bil er vel at man kan velge akkurat det som passer deg og ikke alle andre. Jeg er mest fornøyd med det adaptive understellet og headup displayet på min, men andre jeg snakket med syns det bare er tull så smaken er som baken. Hva er forskjellen på Navi Buisness og Navi proff? Får du mindre skjerm? (sånn var det på E90 serien husker jeg). Men,nå er det vel samme skjerm i alle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Det er likt fortsatt. Business har 6,5" skjerm, mens professional har 8,8". Personlig synes jeg denne forskjellen er enorm, både i bruk og utseendet, og jeg tror også dette er penger man får igjen, men det er naturligvis opptil hver enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Jeg er mest fornøyd med det adaptive understellet og headup displayet på min, men andre jeg snakket med syns det bare er tull så smaken er som baken. Enig, head-up displayet til BMW er helt genialt! Og det øker trafikksikkerheten, i og med at føreren slipper å ta øya fra veien for å sjekke hastigheten. Også tilpasses lysstyrken automatisk til utvendige lysforhold: klart og tydelig i sterk motsol, og på ingen måte blendende i mørket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutho2 Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Det med bluetooth skal jeg sjekke opp, men lurer på om dette følger med når man velger navi, litt usikker her altså...Skulle gjerne gått for Navi pro, men klarte ikke å rettferdiggjøre prisen, de fleste 1-serier blir jo faktisk solgt uten navi i det hele tatt, så business holder for meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutho2 Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Bluetooth pro var på bilen ifølge selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutho2 Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Hva tenker folk om fargevalget? Var, og er fortsatt usikker, men får en "wow-følelse" hver gang jeg ser estoril blue... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå