JMossige Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Støtter Stig på den. Vær så snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Laguna Seca Blue Ja, jeg vet du liker rødt og blått Er selv fan av fargen, men blir "too much" syntes jeg. Men godt forslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Hva med Yas Marina som er litt lysere? Kult med "superman"-tema! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Hva med moonstone metallic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 (endret) Takk for mange kule og råå farge forslag, men tror ikke alle passer til rødt interiør. Den fargen jeg har mest lyst på for øyeblikket er Lamborghini Grigio Telesto. Kan bli helt rååå til rødt skinn Endret Juni 5, 2015 av bmwZ bmwgreg90, StigJ, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Ja en flat gråfarge som denne eller Porsche sin kunne vært meget stilig. Beste alternativ til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Er gira på en av de to fargene ja. Porsche sin er noe mørkere tror jeg. Spennende farger er det uansett StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 trur jeg må si meg enig i lambo farga! trur det hadde blitt en veldig fin kombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Audi sin Nardo grå? Den er litt lysere enn Lamborghini sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Audi sin Nardo grå? Den er litt lysere enn Lamborghini sin Tøff den også, men litt mye grunningsfarge etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Non-metallic grå: Battleship Grey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Non-metallic grå: Battleship Grey Lamboen på bildet er fargen jeg tenker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Battleship Grey er non-metallic. Så den Lamboen jeg tror du tenker på utenfor hotellet i Göteborg i går, men den er metallic. Fin den óg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Battleship Grey er jo fin mot rødt skinn StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Bare navnet Battleship Grey er jo nok til å velge den fargen sandersander, x25Touring og Lennyzcoupe reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå