osteper Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Strøkent! Perfekt kombinasjon av interiør på en E39 i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 (endret) Jævlig fint interiør. Endret Februar 26, 2015 av Mariuskv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Strøkent! Perfekt kombinasjon av interiør på en E39 i mine øyne. Ah, jeg hater de forbannede trelistene som sto i den andre. Dette er perfekt, ja! Navi, med kjørekomputer (0.68 på mila har jeg funnet ut, til nå, snart kjørt halv tank), skikkelig klimaanlegg, koppholdere som ikke er ødelagt (skulle bytte de i den andre, så fikk jeg stopp). Veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Trelister er flott det Men sølv lister passer bedre i din bil Er værre med sort Carbon folierte lister det ser så billig å kjedelig ut Hadde det i 520en første som blei fjærna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Hadde tenkt til å lakke de trelistene i fjor sommer, men fikk aldri gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 (endret) 0.68L mila på blanda kjøring eller? Veldig bra det til å være automat. Jeg har vært nedi 0.48L mila fra Nesbyen til Hokksund faktisk, på kjørecomputeren da så reelt forbruk ligger nok litt høyere såklart. Endret Februar 26, 2015 av osteper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Jepp, kjører mest landevei til vanlig. Lå på 0.87 da eg kjøpte den, hu som kjørte den hadde nok brukt den mye i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 hakke sett denna før nå! Strøken bil du har fått det Erik! får ture bort en dag og titte litt når jeg har fått stelt litt med tds'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Takk! Ja, er pen denne. I dag tror jeg støvsuging står for tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Se her ja, dette så ut som ett meget pent eksemplar! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Niice! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 Har kjørt rett oppunder halv tank, og foreløpig ligger den på 6.7 - 6.9. Blitt minimalt med kjøring siste uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 ikke bare å ha gammel bil. Diesellekk! Flere bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Har du noe planer for denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 (endret) Synd alle bildene blir vrengt, fant ikke kabel i farta, så lasta de opp i nettleser.. svære fingre og liten skjerm, da går ting tregt. Viste seg å være et rør, under et deksel som var gåent. Bytta det med en slange Nei, har i grunnen ikke noen store planer for den. Dagskjerra mi. DJWik i action på ene bildet Endret Mars 5, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå