Reef89 Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 (endret) Det bremseslangene du linket til over er ikke godkjent i Norge, som kan lage trøbbel på EU og hos SVV. Prøvde meg selv på dette. Kjøp originale med gummi. Ellers veldig clean og fin bil ville absolutt fått på nyrer med sølvkant da bilen ser veldig kjedelig ut med sort på sort og atter sort. US light og hvite ringer er en sikker vinner. Endret Mars 22, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 De kan ikke finne flere feil på en etterkontroll. Skal bare sjekke det som står på lappen. Andreas Nærbø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Jeg hadde goodrigde bremseslanger på min bil og det godkjente de lett. Mine var også stålomspunne. Så lenge de er gummibelagt utenpå så er det greit Andreas Nærbø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2015 Blir nok noen slanger fra biltema til å begynne med. Så får jeg heller kjøpe noen fancy etter eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Fint utgangspunkt du har fått gjort litt med allerede Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Lenge siden det har vert noe update her i det siste. Kjøpte meg Supersport Black Evolution etter litt om og men. Montert og skrudd i bånn fremme og litt opp bak. Annet som kommer er nye felger, m front og sota ruter fra b stolpen og bakover. Bilen ble nettop EU godkjent, rett før de nye reglene kom. Leger ved noen bilder av hvordan bilen står pr dags dato. Den gule lyktfilmen er tatt av igjen... DSC_0129 by Andreas Nærbø, on Flickr DSC_0137 by Andreas Nærbø, on Flickr DSC_0141 by Andreas Nærbø, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 M-tech eller M3 front du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Jøss, enda en fra MP her! Fet tralle, hadde selv svart E46 som førstebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 (endret) M-tech eller M3 front du skal ha? M3 front ** hehe Jøss, enda en fra MP her! Fet tralle, hadde selv svart E46 som førstebil Ja helt grei som førstegangsbil litt slakk men håper det blir bedre etter remapping Kan også legge til at det snart er montert på en ny endestuss på diesel purka også Endret Juni 8, 2015 av AndreasCk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Ene servoslangen har gått til helvete, ligget intil reima så har det gått hull på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå