Gabz Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 Fete bilder marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Desember 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2015 Fete bilder takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 lenge siden oppdate nå så får slenge ut noen bilder i morgen er foresten en stor dag bilen skal nemmlig til lakeringsverkstedet for å få ny lakk håper folk er fornøyd med jobben jeg har gjort med nedpussing, har jobbet natt og dag for å få den ferdig til i morgen.. og har nesten gjort alt på bilen selv! og er kjempe stolt over hva jeg har fått til nå! håper bare jeg har gjort en bra nokk jobb da... VISS NOEN HAR TIPS OM EN ANNEN SØLV FARGE SI ifra! vill ha noe litt anerledes! Nokk snakk her kommer bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 flink du har vært marius! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 flink du har vært marius! haha takk tror ikke jeg gjør det mer enn en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 pusser ned selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 pusser ned selv? ja...første og siste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Så jævla snålt ut med originale hjul på haha Hvorfor vil du ikke ha en annen farge enn sølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 FETT!!! akuratt slikt jeg er på jakt etter nå! følger nøye med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Blir så sykt bra!!! Mulig en litt mørkere ville vært kult? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Det beste hadde nok vært sort du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 Så jævla snålt ut med originale hjul på haha Hvorfor vil du ikke ha en annen farge enn sølv? skal ikke lakere inni dører osv så må ha noe i likheten av titansilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 Blir så sykt bra!!! Mulig en litt mørkere ville vært kult? liten nøyanse mørkere bare ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Japp eller litt nærmere grått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 Japp eller litt nærmere grått? Stemmer? Skal til lakerer og maskere den i dag? Får se hva vi blir enig om?☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå