andreaskarm Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Rått!! Dette var heftig.. Og vel gjennomført:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 9 timer siden, andreaskarm skrev: Rått!! Dette var heftig.. Og vel gjennomført:-) Takk!:) kommer mer oppdates frammover nå!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 perfect fit bak nå! men da kom jo selfølgelig nedturen forran -.- camber plates bestilt MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Bra jobba til nå! men syns det har blitt litt for mye av det gode for min smak nå, med tanke på senk og camber Men nå er det seff din bil og din smak som teller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 38 minutter siden, stoltbmwelsker skrev: Bra jobba til nå! men syns det har blitt litt for mye av det gode for min smak nå, med tanke på senk og camber Men nå er det seff din bil og din smak som teller da hehe joa camberen er litt mye bak.... men fått stilt den ned litt nå! lit camber framma så jeg får den helt ned forran så håper jeg på ett pent stuke blir jeg ikke fornøyd når jeg er ``ferdig``med den blir det static... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 begynner du og nærme deg ferdig snart eller marius? syns dette går sakte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Februar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2016 On 25.2.2016 at 20.12, Freakshow skrev: begynner du og nærme deg ferdig snart eller marius? syns dette går sakte jeg! joa, montert speil i dag, men venter på pakke fra ebay og på att lakerer skal polere bilen... så neste uke blir det fult kjør! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 dagens oppdate! Testet BBS RF i dag😎 Så her er noen bilder!:) williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Drøye bilde marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Wow marhag11 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Hvordan er det å kjøre med camberen bak? Merket det godt med "bare" 3,6 grader så lurer litt på hvordan dette er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 2 timer siden, Frode D skrev: Hvordan er det å kjøre med camberen bak? Merket det godt med "bare" 3,6 grader så lurer litt på hvordan dette er Har ikke fått prøvd så mye, er bare is utenfor verkstedet og Evgeni har stukket av med vinterhjula mine... Men tviler på att det blir behagelig og kjøre med🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 Liten oppdate😁 Vindus lister og takrails😁 Så får håpe tårn lagrene kommer åå mandag😎 Khaugen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 lakerte de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 6 minutter siden, Freakshow skrev: lakerte de? Ja😁 Så nå kan snart april komme😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå