Freakshow Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 høres ut som en god plan! sånn type samme fargen som fredrik nettopp lakkerte sine i? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 høres ut som en god plan! sånn type samme fargen som fredrik nettopp lakkerte sine i? ////Mmmm Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Morro å se det er flere som tar godt bare på disse aldrende skjønnhetene. Ingen tvil om at det koster å holde de på topp, men ingen tvil om at det er verdt det. Jeg tror en fin lys sølvfarge hadde vært fint på kalipperne. Har det på touringen selv. Kommer liksom bort i mørk farge bak style 65 felgene. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Morro å se det er flere som tar godt bare på disse aldrende skjønnhetene. Ingen tvil om at det koster å holde de på topp, men ingen tvil om at det er verdt det. Jeg tror en fin lys sølvfarge hadde vært fint på kalipperne. Har det på touringen selv. Kommer liksom bort i mørk farge bak style 65 felgene. Tusen takk, ja, det er jo klart at jeg / man gjør det! Tidløse perler skal ivaretas! Tja, sølv er de jo allerede, og det synes jeg er litt stusslig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Hun er vasket idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Pics, or it didn't happen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Pics, or it didn't happen. Tar ikke bilder hver eneste gang jeg vasker, ble ingen idag, de ser like ut som sist, men godt å få vekk regnvannet fra tirsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Regnvann på tirsdagen? Syns det regner hver dag nede i østen her jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Regnvann på tirsdagen? Syns det regner hver dag nede i østen her jeg? Vært perfekt idag, iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Blir brukt daglig denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 Blir brukt daglig denne eller? Som min eneste bil, så tilnærmet daglig, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Rudskogen til uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2015 Rudskogen til uka? Nei, er ikke påmeldt og skal ikke nedover, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Det tenkes mye om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Det tenkes mye om dagen! På hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå