Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er noen av disse spredt rundt om for forskjellige modeller, men tenkte vi kunne ha en generell. Har slike på andre forumer jeg er med på, så tenkte det kunne vært morro å ha en her. 

Du skal rett og slett poste kule/spennende/interessante biler du kommer over. Som overskriften sier, biler du blir inspirert av, eller om andre kan ta inspirasjon fra. Om det er "stance", originalpoliti, "racecar" eller hva enn det kunne være. 

Kan begynne med en fet og annerledes E39 jeg kom over i stad :) Interiøret var spesielt tøft!

Downtoearth_18.jpg

Doentoearth_1.jpg

Downtoearth_26.jpg

downtoearth_16.jpg

Downtoearth_14_oijoij.jpg

det dashbordet var skamtøft! :D trur du det er flocka eller trekt i alkantara? oO

Posted (edited)

trur du det er flocka eller trekt i alkantara? oO

Det er trekt i brunt mocca-skinn :) Ser rått ut, ja. Dørene også er trekt, ser du.

Edited by Gabz
Posted

Kanskje ikke helt etter "tema" på topic, men kule bilder. :)

Absolutt kule bilder! Mange her inne som er glad i originale biler, så synes disse er helt on topic, jeg ;) Morro å se fremgangen i tid.

Posted

Absolutt kule bilder! Mange her inne som er glad i originale biler, så synes disse er helt on topic, jeg ;) Morro å se fremgangen i tid.

Sant det. :) Jeg liker de 3 første best ;) Gamle M5 er de beste M5 for min del.

Posted

Bare morro, det! Godt at den faller i smak :) Har likt slike tråder på andre fora, så hvorfor ikke her også.