Daniel. Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Den skiller seg i hvertfall ut i trafikken i Ukraina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 (endret) Kjenner E39-savnet er veldig stort for tiden.. Endret Mars 31, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Skjønner jeg godt du savner det gjør jeg også!! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 (endret) Jeg var fast bestemt på å ha MX'en til jeg har råd til E60, men nå vil jeg bare selge den i sommer og kjøpe E39 igjen Men da kommer jeg til å savne MX'en igjen. Også blir det en evig sirkel, haha. Men ikke har jeg råd til to biler.. Jaja, om jeg får en fin E39 med mye utstyr og manuell så er jeg nok happy en god stund Endret Mars 31, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Det vil jeg virkelig fraråde deg. Så vidt jeg husker fra tidligere var du ikke spesielt interessert i å gjøre noe selv på din gamle E39. Vil alltid være noe som trengs skruing på de bilene Spar heller til noe nyere som ikke ruster like ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 (endret) Det trengs alltid noe skruing på omtrent alle biler. Og etter den forrige har jeg litt mer erfaring rundt dem, så nå tør jeg litt mer selv. Og en feil jeg gjorde på den forrige var at jeg kjøpte bilen uten så mye forhåndsresearch og uten å ha lappen engang. Det endte jo med en bil som trengte diverse dyre ting og som hadde lite utstyr osv. Og av en eller annen grunn tenkte jeg også at jeg ville ha automat.. Det ødela også mye av motivasjonen til å gjøre ting med den da jeg ikke følte det var en bil jeg ville ha lenge. Så jeg skjønner godt at du er skeptisk, men jeg lærer av mine feil og er selvsikker på at det går mye bedre denne gangen Med tanke på forbruk så har jeg tenkt meg en facelift diesel med mye utstyr og manuell denne gangen. Så skal jeg sakte men sikkert spare opp til en fin E60! Endret Mars 31, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 hermanoo90 og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 (endret) EDIT : Whoops, sorry Gabz Endret Mars 31, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Hva da? Postet du samme som meg? Fikk det ikke med meg engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Hva da? Postet du samme som meg? Fikk det ikke med meg engang Haha nei vi postet samtidig E34'en var tøff, men litt for mye poke bak for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Nei nå var det mye dekkstrekk i denne tråden også Hehe. 9,5 og 10,5x17 med 255 og 275 Julianv, JMossige, Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 (endret) Flere bilder av det feite E39-interiøret fra førstepost. Endret April 1, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 E36 er nok det karosseriet jeg liker best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Om jeg skulle hatt en E36, så måtte det ha vært coupé. Sedan ser så rar ut bak i forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå