Gå til innhold

Inspirasjonstråden


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

bmw-e39-e39-bmw-felgenschmiedt-sudhessen

 

bmw-e39-e39-bmw-felgenschmiedt-sudhessen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8695636472_7e7a4340db_z.jpg

 

8694516649_6e8490d29c_b.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

artleo.com-7564.jpg

 

 

 

 

JSF_wescrape_BMW_09.jpg

 

 

 

 

 

86414e247c5c065c78139557cd0e177c.jpg

 

 

 

 

 

 

4412551913_eff7c0b0c4_b.jpg

 

 

 

 

 

a6a539265f5311e4a418b73134dcaf99.jpg

 

 

 

 

 

RedLeather2_zpsb6c3dee3.jpg

 

 

 

 

 

 

IMAG0836_zpsee1a8d61.jpg

 

 

 

 

 

 

bmw_m5_us-spec_51.jpg

 

 

 

Kjenner E39-savnet er veldig stort for tiden.. :(

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fast bestemt på å ha MX'en til jeg har råd til E60, men nå vil jeg bare selge den i sommer og kjøpe E39 igjen :P Men da kommer jeg til å savne MX'en igjen. Også blir det en evig sirkel, haha. Men ikke har jeg råd til to biler.. Jaja, om jeg får en fin E39 med mye utstyr og manuell så er jeg nok happy en god stund :)

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg virkelig fraråde deg. Så vidt jeg husker fra tidligere var du ikke spesielt interessert i å gjøre noe selv på din gamle E39. Vil alltid være noe som trengs skruing på de bilene ;) 

 

Spar heller til noe nyere som ikke ruster like ille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trengs alltid noe skruing på omtrent alle biler. Og etter den forrige har jeg litt mer erfaring rundt dem, så nå tør jeg litt mer selv. Og en feil jeg gjorde på den forrige var at jeg kjøpte bilen uten så mye forhåndsresearch og uten å ha lappen engang. Det endte jo med en bil som trengte diverse dyre ting og som hadde lite utstyr osv. Og av en eller annen grunn tenkte jeg også at jeg ville ha automat.. Det ødela også mye av motivasjonen til å gjøre ting med den da jeg ikke følte det var en bil jeg ville ha lenge. Så jeg skjønner godt at du er skeptisk, men jeg lærer av mine feil og er selvsikker på at det går mye bedre denne gangen ;) Med tanke på forbruk så har jeg tenkt meg en facelift diesel med mye utstyr og manuell denne gangen. Så skal jeg sakte men sikkert spare opp til en fin E60!

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...