Gå til innhold

Bmw F10 520d Xdrive (Taxi) - Bil Ankommet !


 Share

Anbefalte innlegg

Sport + kjøreprogammet kommer med min også.. eneste er M sport aerodynamikk pakken, shadowline lister, og litt diverse m stasj. Er det verdt 40k? Kan heller montere det selv for langt under halvpris :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-sport er vel hovedsakling aerodynamikk pakken (fanger, skjørt og bakfanger) + Sport Plus kjøreprogram + understell. For min del er førstnevnte nok for å justifisere prisen, ser mye "tøffere" ut :P

M-pakke er det du nevner og i tillegg, 18" felger, sportseter, alu. interiørlister, m sportsratt, antrasitt taktrekk, shadowline vinduslister. Ting som koster mer en 40k iforhold til basismodellen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får med 18" (ikke M sport felger såklart.) sportseter, m sport ratt. Så resten er ting jeg kan også ta evt når bilen blir tatt ut fra taxi.

Men btw så synes jeg også LCI modellen er veldig flott uten msport også. Ser ut som Limo uten M sport :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg kommer til å se denne trille rundt i Stavaner da, holder til der selv :)

 

Ville klasket til med comfortseter og head up-display dersom du har muligheten til det. Det gir god valuta for pengene når du skal sitte i bilen så mye, samt at HUD fort sparer deg for et par fartsbøter når du ser hastigheten lettere.

 

Grunnen til å velge M-sport er vel fordi bilen ser langt bedre ut og er særdeles mye lettere å selge senere. Uten tvil verdt 40.000 kroner i mine øyne. Du får (dessverre) aldeles ikke ettermontert det M-sportpakken gir for halvparten av prisen etterpå.

 

Det går vel en hvit 535d også som taxi i Stavanger? Ser den stadig i Løkkeveien, snasen doning det.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg kommer til å se denne trille rundt i Stavaner da, holder til der selv :)

Ville klasket til med comfortseter og head up-display dersom du har muligheten til det. Det gir god valuta for pengene når du skal sitte i bilen så mye, samt at HUD fort sparer deg for et par fartsbøter når du ser hastigheten lettere.

Grunnen til å velge M-sport er vel fordi bilen ser langt bedre ut og er særdeles mye lettere å selge senere. Uten tvil verdt 40.000 kroner i mine øyne. Du får (dessverre) aldeles ikke ettermontert det M-sportpakken gir for halvparten av prisen etterpå.

Det går vel en hvit 535d også som taxi i Stavanger? Ser den stadig i Løkkeveien, snasen doning det.

Blir sett i Stavanger fra Juni :)

Der går 1 hvit M550d som taxi og 1 530d, resten er 520d/525d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Update 02.06.2015

Da har bilen ankommet. Blir klargjøring og montering av takstameter neste uke.

Har også bestillt inn M Performance grill og M spoiler til bilen [emoji106][emoji106][emoji106]

Flere bilder kommer !

d789fc741c0728b042e1ebea04f59be1.jpg

877ec9e5f99e64a4a6bc4a97164bf42e.jpg

Endret av Darqroot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sport setene til BMW var så gode at jeg gikk for dem.. Satser på å bli fornøyd..

Angret fort når jeg ikke hadde bestillt M-sport, så det ble lagt til bestillingen ganske raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten bestillt felger til bilen nå. Siden den skal gå som drosje så ble det 17".

Valget gikk for Dezent TB Black 8x17, skal ha 225/50-17 dekk på.

Hva synes dere om felgene?

9c140d8239a9ab12285849b96ca5863b.jpg

Endret av Darqroot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...