karolinef Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 La på lyktefilm på baklysa idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Ble mye barskere Ikke for mørkt heller karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Du kan virkelig bil! meget flott og hissig den har blitt. karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Fin touring dette! =) følger med karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 (endret) Takk! Gjorde ganske mye å få lyktene litt mørkere synes jeg. litt nærmere bakken nå, så blir jeg fornøyd Endret Mai 25, 2015 av karolinef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Ja go down low tenkt på supersport selv, men må har både høyde og hardhet justering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Ja go down low tenkt på supersport selv, men må har både høyde og hardhet justering Jeg har bestilt Vmaxx xxtreme med høyde og hardhetsjustering. Kanskje det hadde vært no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Følger karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Legger ved et par "stemningsbilder" fra idag Designer og wrnr1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Flotte bilder! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Polert litt idag, så nå begynner Dorris å bli klar for Bud treffet Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Fin og gjennomført denne! Eneste jeg ville ordnet på er å ha like skiltholdere foran og bak (helt sorte) og byttet til chrome blinklyspærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Se der ja! Gamlebilen jo Ikke noe planer om tråd på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 (endret) Fin og gjennomført denne! Eneste jeg ville ordnet på er å ha like skiltholdere foran og bak (helt sorte) og byttet til chrome blinklyspærer Takk tenkte å ordne det også faktisk, da pærene må bli bytta nå uansett ✌Bimmer fan: usikker på om det kommer tråd på den bilen, om ikke blir den sikkert å se i denne tråden Endret Mai 31, 2015 av karolinef Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Takk tenkte å ordne det også faktisk, da pærene må bli bytta nå uansett ✌ Bimmer fan: usikker på om det kommer tråd på den bilen, om ikke blir den sikkert å se i denne tråden Skjønner Ser ut som den har det bra hvertfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå