B*M*W Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Noen som vet hvilke lykter dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Facelift lykter? Enten litt mørk bilde, eller sotfilm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Er ikke det vanlige "Whiteline" baklykter til E46? Fikk disse gjerne sammen med M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Standard facelift-baklykter til e46 sedan. Har ingenting med M-tech eller noe "line" å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 (endret) Standard facelift-baklykter til e46 sedan. Har ingenting med M-tech eller noe "line" å gjøre. Men hvis de lyktene på bildet over her er "Standard facelift lykter til E46", da lurer jeg på hva slags lykter denne 2003 modellen her har? Endret April 2, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Standardlykter med oransje blinklys. Nei, jeg vet ikke hvem som fikk hva, men de med hvitt blink har i utgangspunktet ikke noe med M-pakke å gjøre.Likevel er det nok ikke utenkelig at de var inkludert i M-pakken. Jeg ser heller ikke bort i fra at de f.eks. var standard fra 320i og oppover.Whiteline, blackline o.l. var ikke en mulighet på e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Amerikanske lykter det der på den siste E46n, samme som på E39. Alle blink er orange. US option. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Så litt på finn og noe hadde oransje blinklys, og noen hadde hadde hvite blinklys, men la merke til at de som hadde hvite blinklys hadde også m-pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Standardlykter med oransje blinklys. Nei, jeg vet ikke hvem som fikk hva, men de med hvitt blink har i utgangspunktet ikke noe med M-pakke å gjøre. Likevel er det nok ikke utenkelig at de var inkludert i M-pakken. Jeg ser heller ikke bort i fra at de f.eks. var standard fra 320i og oppover. Whiteline, blackline o.l. var ikke en mulighet på e46. Nei jeg vet heller ikke, mulig de kom med forskjellige utstyrt versjoner. Har sett dem på alt ifra 316 til 330I så de kan ikke være forbeholdt noen spesielt motorversjonen heller, men har aldri sett dem på M-sport biler. De heter sikkert ikke Whiteline men jeg nevnte det i gåseøyne da folk ofte skjønner hva slags lykter det da er snakk om Amerikanske lykter det der på den siste E46n, samme som på E39. Alle blink er orange. US option. Nei dette er ikke noe som kun kom på US modeller, har sett E46 og E39 med disse lyktene i Norge og det er biler som er solgt nye her eller har ikke Amerikansk motorisering. Jeg vet ikke med E46 men min facelift E39 hadde originalt hvite blinklys, men den hadde Executive som utstyrspakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Nei dette er ikke noe som kun kom på US modeller, har sett E46 og E39 med disse lyktene i Norge og det er biler som er solgt nye her eller har ikke Amerikansk motorisering. Jeg vet ikke med E46 men min facelift E39 hadde originalt hvite blinklys, men den hadde Executive som utstyrspakke Mente ikke at bilen er US utgave, da ville den også hatt US skilt? men har hørt at orange lykter er en US pakke på en måte. E39 sine US lys er jo de som har orange "skjerm" på siden av lykten om egentlig er sølv. Og en ekte US utgave har samme lykt, men har orange markeringslys på siden av lykten. Har og sett biler 100% norske biler som har ettermontert dette. En veldig fin oppgradering spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Mente ikke at bilen er US utgave, da ville den også hatt US skilt? men har hørt at orange lykter er en US pakke på en måte. E39 sine US lys er jo de som har orange "skjerm" på siden av lykten om egentlig er sølv. Og en ekte US utgave har samme lykt, men har orange markeringslys på siden av lykten. Har og sett biler 100% norske biler som har ettermontert dette. En veldig fin oppgradering spør du meg. Men hvis du ser på denne 530en som har euro spec, så har den oransje lamper.... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=57029724&searchclickthrough=true ...noe den også hadde da den forlot fabrikken i 2001 skal vi tro delelista på hos BMW Vin decoder. Samme med den 2003 modellen av E46 316I.... http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=57303602&model=1.749.2132&year_to=2004&year_from=2002&make=0.749&sort=0&ref=fas ...oransje lamper ifra fabrikk. Da er det jo ikke bare noe folk har ettermontert selv om mange sikker gjør det også Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 (endret) Dette er det jo ikke kun e46 og e39 som hadde?Overrasker meg egentlig at ikke dette temaet har vært oppe til diskusjon tidligere.E36 er også en bil som kom med orange lykter originalt på både før og etter facelift, men dette er en option kunde kunne velge mellom før bilen rullet ut fra fabrikken.Altså, hvite eller orange blinklys. Endret April 7, 2015 av J.K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Orange blink var standard på E39 hvertfall, hvite var en option man måtte fysisk krysse av på utstyrslisten, såfremt man ikke hadde en utstyrspakke som inkluderte dette. Forbauser meg om det ikke er likeens på E46 som kom i ca samme periode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå