stig. Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 Vakkert syn dette ja Orginal ja Og så strøken som man kan få det Jepp... kan ikke gjøre annet enn å drømme Takk for det I mine øyne er e28 det fineste de har laget det var da veldig så nostalgien kom over folk nå da ? Morty999 reagerte på dette 1
KrissHansen Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Skrevet Mai 11, 2015 Endelig norske skilt! Bestillte ZZ-skilt av den enkle grunn at det er kult, og greit fornøgd med skiltnummeret Brodern fikk ZZ 20007 til sin e21 BjornarHS reagerte på dette 1
KrissHansen Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Skrevet Mai 11, 2015 det var da veldig så nostalgien kom over folk nå da ? Heheh blir avogtil slik
stianlande Skrevet Mai 16, 2015 Skrevet Mai 16, 2015 Såg bilen i ørsta igår kveld å måtte berre stoppe å sjå
KrissHansen Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Skrevet Mai 18, 2015 Flott bil digger felgene Takk Såg bilen i ørsta igår kveld å måtte berre stoppe å sjå e ikkje so ofte enn ser e28 i bygda bortsett frå dei få som går her. Ser ut som de blir ganske bra ditte:) image.jpg Hehe, takk for det
KrissHansen Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Skrevet Mai 26, 2015 Sliter med at vindus-viskerne ikke virker som de skal. Er bare av og til at de virker på intervallene og på halvfart. Fungerer på full fart vær gang, men stopper midt oppe på ruten om jeg slår de av. Er det noen styringsboks eller motoren som er kaputt?
tambur4 Skrevet Mai 26, 2015 Skrevet Mai 26, 2015 Jeg har akkurat samme problemer hos meg. Må kjøre vindusviskerne på full hastighet. De sliter og "hakker" på interval/lav hastighet, og går ikke tilbake til 0- posisjon når jeg slår de av. Jeg føler at det er et mekanisk problem.
Fredrik 90 Skrevet Mai 26, 2015 Skrevet Mai 26, 2015 Så lenge de virker på full hastighet så tviler jeg på at det er motoren som er gåen, ville nok heller sjekket noen releer og kontakt punkter for dårlig kontakt. Har hatt ett snev av det på min E34 en sjelden gang, men da har det bare vært å la de stå i noen minutter også funker de fint igjen og går tilbake i posisjon eller fortsett der de slapp
bmwtussan Skrevet Mai 27, 2015 Skrevet Mai 27, 2015 Vindusvisker releet er det lange og det bruker og kødde. Byttet på 6 serien min og da ble det bra. tambur4 reagerte på dette 1
KrissHansen Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Skrevet Mai 27, 2015 Takk for svar, var egentlig sikker på det måtte være releet ja, men greit å høre om andre har hatt samme problemet Å noe annet som er jævlig irriterende er dødgangen i rattet.. Har nettopp byttet paralellstag og alle styrekulene, skulle tro dette gjorde susen, men den gang ei. Kan nevne at alt av bærebruer, casterstag osv er også byttet Det som står igjen da som ikke er byttet er hardy-skiva å styresnekka, så hva tror folk?
Morty999 Skrevet Mai 28, 2015 Skrevet Mai 28, 2015 Stramme snekka litt da viskere kan være motoren som kødder jo -ZaiBo- reagerte på dette 1
KrissHansen Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Skrevet Mai 28, 2015 Stramme snekka litt da viskere kan være motoren som kødder jo Stramme snekka, går det and også? Hvordan? kan vær motoren og ja, letteste er vell å teste å bytte releet først så får vi se
KrissHansen Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Skrevet Juni 12, 2015 (endret) I går stoppet bilen helt ut av det blå, hadde akkurat snudd bilen, å satte den i drive å kjørte ca 10m så bare stoppet den. Jeg kinnet å kinnet av og på kanskje i ett minutt før den startet, men gikk ikke skikkelig når den først startet. Virket som et bensinproblem sann egentlig. Har sjekket at der er gnist på sylinder 6 da jeg hadde bare med en forlenger som var for lang for de andre pluggene. Der var gnist, og pluggen var våt og luktet bensin. Fordeleren såg ikke helt bra ut, men ikke så altfor gale heller, men pusset litt over polene i samme slengen. Den er av og til etter det når jeg kinner, men starter ikke. Får gå over alle pluggene senere, og ta en kompresjonstest. Og når det gjelder denne, hva er det med den grå blokka som modulen er festet til? Jeg bare jorda den når jeg flyttet den inn i bilen siden det så ut som at den skulle ligge til jord slik den var plassert i motorrommet. Så at selve modulen hadde løsnet fra denne blokka. Endret Juni 12, 2015 av KrissHansen
Jås Skrevet Juni 13, 2015 Skrevet Juni 13, 2015 Det er ikke en av sensorene på girkassa som kødder da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå