Gå til innhold

Min Faceliftet 98' BMW E46


Anbefalte innlegg

Rødt står da ikke akuratt til fargen på bilen etter min mening.. Karbon grå kanskje?

Ja, hørtes tøffere ut det ;-) står ikkje heilt til nei....

Kan jeg spørre hva du skal med den lyskasteren under der?

Her er foressten min E46 med rødlige lister. Det var ikke sånt veldig lenge for å si det sånt ;-)

vlt3gq50sbcnwub7s7r8.jpg

Endte opp slik heller ;-)

5oi1wmcxvjv1xex2w34n.jpg

Det er spotlys, så det er konentrert lys som lyser langt før det blir breit.

Er ikkje flomlyss som dekker sidene, nærlysa er gode og tar sidene ;-)

Blir som sagt berre på vinteren når det er mørkt eg har dei på. Blir sikkert ikkje fint, men kjører ålesund-kr.Sund kvar helg, så er det drit mørkt om kveldene over dei 2 fjella eg skal over.

Ang. Listene. Det er smak og begag :-P synest det er greit å skille seg ut på en uorgnal måte. Tenkte Chrome lister, men er forsatt litt monotomt.

Se ka eg gjør i framtiden. Kanskje eg prøver blått? :-P

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5e277c97c3e12c98c1cd6207b630cac8.jpg

334eb79914c07bd9dea309f7dcc81923.jpg

db043c0485466ac43fc8ff66c3fc7f8f.jpg

Anbefales!!! Steik kor gode lys. Ser faktisk ikkje så gale ut heller(?)

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Haha, så lenge det lyser godt er det vel greit ;) Derimot ikke noe jeg ville hatt på min med mindre det var fullstendig nødvendig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så lenge det lyser godt er det vel greit ;) Derimot ikke noe jeg ville hatt på min med mindre det var fullstendig nødvendig [emoji14]

Ja, ser selvfølgelig bedre ut uten. Men tenkte på at det såg ikkje akkurat forferdelig ut med den på :-P

3f76be0668f41db04ad2ee265cb7a2b8.jpg

Bilde i onterlig lys.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlg syns jeg ikke det var noe pent. Men som nevnt over, hvis du flytter skiltet opp der det skal være og monterer lysene bak gitteret, da tror jeg det blir finere. :)

 

Samtidig får motoren mer kjøling da, i motsetning til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok mye bedre om du fester skiltet opp på plastikkstolpen over grillen, og har baren øverst i grillen. Eventuelt også bak, da den lyser gjennom uansett :)

 

 

Personlg syns jeg ikke det var noe pent. Men som nevnt over, hvis du flytter skiltet opp der det skal være og monterer lysene bak gitteret, da tror jeg det blir finere. :)

 

Samtidig får motoren mer kjøling da, i motsetning til nå.

 

 

+1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlg syns jeg ikke det var noe pent. Men som nevnt over, hvis du flytter skiltet opp der det skal være og monterer lysene bak gitteret, da tror jeg det blir finere. :)

Samtidig får motoren mer kjøling da, i motsetning til nå.

Blir nok mye bedre om du fester skiltet opp på plastikkstolpen over grillen, og har baren øverst i grillen. Eventuelt også bak, da den lyser gjennom uansett :)

[emoji30] jaja, går vell Ann det og.

Berre det av eg vill ha muligheten å ta av skiltet vist eg skal på noe slags treff.

Men ja, legger eg den bak grillen blir jo det en slags permanent løsning, men ett helvete stille. Ikkje for å nevne du skal egentlig ha egen bryter for exstralys.

Var enkelt å stille der. Legger noen pads under som justerer høgde, beskyter lakken og lykta er montert kunn med strips(er ikkje laus, godt strammet med sikringsstrips.)

Får se ka eg gjør. Noen synest det såg heilt brukbart her på jobb [emoji3]

Men smaken er som baken.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt logikken i å ha skiltet der for at du skal kunne ta det av de 2 dagene i året du kanskje er på treff, mens det ser dårlig ut de 363 andre dagene i året. Er enig med Frode her angående å montere lyset bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...