Gå til innhold

M|Fjelds E90 M3


 Share

Anbefalte innlegg

Ja er som sagt skyld i den biten selv. Men rart at dem ikke fører et regresskrav for grov uaktsomhet fra sjåførens side?

 

Uansett så blir bilen fikset, penger fra "kompisen" min kan jeg bare glemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er som sagt skyld i den biten selv. Men rart at dem ikke fører et regresskrav for grov uaktsomhet fra sjåførens side?

 

Uansett så blir bilen fikset, penger fra "kompisen" min kan jeg bare glemme. 

Jo i grunnen er det rart at de ikke gjør det, er enig der. Å sovne bak rattet innebærer jo faktisk å miste lappen i 6mnd (en kompis presterte å gjøre dette og ble tatt)

Jeg mistenker at om politiet hadde vært innblandet når ulykken skjedde at ting kunne vært annerledes.

Utrolig trasig sak siden fyren trekker seg fra betaling, det er fantastisk dårlig gjort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo i grunnen er det rart at de ikke gjør det, er enig der. Å sovne bak rattet innebærer jo faktisk å miste lappen i 6mnd (en kompis presterte å gjøre dette og ble tatt)

Jeg mistenker at om politiet hadde vært innblandet når ulykken skjedde at ting kunne vært annerledes.

Utrolig trasig sak siden fyren trekker seg fra betaling, det er fantastisk dårlig gjort! 

Burde ringt politiet ja, men trodde karen var ærlig. Nå skjønner jeg hvertfall hvem jeg har hatt med å gjøre. 

 

Hadde ikke gjort det samme hadde jeg vært i hans sine sko, da hadde saken med hjelp fra meg vært løst for 2 måneder siden :)

 

Nuja, det er vel snakk om regninger for ganske manger kroner, forstår godt at man ikke ønsker å betale det av egen lomme da det ødelegger ens økonomi.

Kanskje vært en bedre del og få han til å betale mellomlegget på det du taper i bonus?

Han nekter å betale noe som helst.. 

 

nei så utrulig synd markus! :( uff dette var ikke noe moro!

Sånn er verden! Får se litt hva som skjer fremover. Får jeg fast kjøring hos et entreprenørfirma på Scanian nå, beholder jeg Bmw'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøpte bilen var den uten fungerende navigasjon. Denne DVD'en har jeg enda ikke fått av Kokstad Autocenter etter gjentatte purringer. Har gitt litt opp det opplegget der, da jeg glemte å ta med det i kjøpekontrakten. Noen snarvei for å få installert Navi på bilen? :) Har ikke sjekket hos Bilia, regner med det er ganske dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold den eller gi den til meg [emoji41] vi kan bytte, du får 330'n den står på bukker nå uten forstilling! Så syns det er et fair bytte! Har tilogmed nye coilovers liggende og ny bærearm på tur!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...