mstenbrenden Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 (endret) Har hatt bilen på verksted og det var kun hjulager som var knekt bak itilegg til det som var foran så bilen er friskemeldt på fredagen !Har bestilt takvinge og performance potte til bilen nå, også regner jeg med at felgene er ferdig imorgen da jeg så bilde av den ene på facebook siden til Østfold felgteknikkEr veldig usikker på det senkesettet jeg kjøptet om det kanskje blir for lavt med så brede hjul.... Endret Mai 6, 2015 av mstenbrenden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 (endret) Bilen er nå frisk og alt er i orden utenom at jeg kjørte 20 minutter etter jeg hentet den så gikk den i nødmodus så jeg tar en sjekk hos bavaria på onsdagen ! Fikk også performance potta på mandagen fikk også med noen fester så håper jeg ikke trenger noe mer. Skal prøve å få satt på denne imorgenDownpipen er ikke montert enda grunnen sjekk hos bavaria så de ikke finner på noe rart takvingen glemte jeg å ta bilde av, men den er nå til lakkering. Ser også at bilen har masse steinsprut i front og hørte på pris for å lakkere frontfangeren, kanalskjørt og en liten bulk på bakskjermen og prisen var ikke så ille så jeg vurderer å gjøre det.coilovers er et annet tema som jeg aldri klarer å bestemme meg hvilke jeg skal gå for.Har purret på felgene 4 ganger nå så de lovte at de skulle bli ferdige til fredag og det er nesten 2 uker over leveringsdato.... Endret Mai 13, 2015 av mstenbrenden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Da var potta på plass. Enklerer å montere enn dette går ikke ann danskiii og mossing91 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Pen 1`er Er det orginalt performance eksos du har montert ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Jepp det er det Har også bestilt coils da den ble for høy . Burde jeg male hjulboltene hvite eller svarte ? Svarte eller blå senterkopper ? trim.279DD501-A00F-498B-B21A-7ECF942FEA29.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Ble veldig fin lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Det er med dpf off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Fikk du demontert dpf og satt inn ny uoriginal downpipe hos Bavaria? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Nei avbestilte den timen og monterte alt selv. Klarte ikke vente lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Vurderer diffuseren bak hvit også ... ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 NEI, fy! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 det ble tøff lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Ja ble veldig bra ! Noen som har noen ideer videre ? Blackline baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå