Gå til innhold

BMW E87 120D Style 63

Anbefalte innlegg

Har hatt bilen på verksted og det var kun hjulager som var knekt bak itilegg til det som var foran så bilen er friskemeldt på fredagen !

Har bestilt takvinge og performance potte til bilen nå, også regner jeg med at felgene er ferdig imorgen da jeg så bilde av den ene på facebook siden til Østfold felgteknikk

Er veldig usikker på det senkesettet jeg kjøptet om det kanskje blir for lavt med så brede hjul....

Endret av mstenbrenden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er nå frisk og alt er i orden utenom at jeg kjørte 20 minutter etter jeg hentet den så gikk den i nødmodus så jeg tar en sjekk hos bavaria på onsdagen ! :)

Fikk også performance potta på mandagen :D fikk også med noen fester så håper jeg ikke trenger noe mer. Skal prøve å få satt på denne imorgen

Downpipen er ikke montert enda grunnen sjekk hos bavaria så de ikke finner på noe rart :)

takvingen glemte jeg å ta bilde av, men den er nå til lakkering. Ser også at bilen har masse steinsprut i front og hørte på pris for å lakkere frontfangeren, kanalskjørt og en liten bulk på bakskjermen og prisen var ikke så ille så jeg vurderer å gjøre det.

coilovers er et annet tema som jeg aldri klarer å bestemme meg hvilke jeg skal gå for.

Har purret på felgene 4 ganger nå så de lovte at de skulle bli ferdige til fredag og det er nesten 2 uker over leveringsdato....

post-83345-0-76246700-1431538935_thumb.j

post-83345-0-53685900-1431539008_thumb.j

Endret av mstenbrenden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...