awt Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Jepp, kombinert med aerodynamic-spoileren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Spoileren får jeg fra lekkering i morgen tenkte på en kjempe lys sotefilm på fremlyktene også. men synes det mangler noe med tanke på at felgene er det enste som er hvitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Da var alt montert men litt halvveis enda. Senk må få satt seg først også må det inn i vognkortet. Felga kan jeg bare glemme .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Kan du være grei å lære deg å holde den telefonen din riktig vei når du tar bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Når du sier at du bare kan glemme felga, regner jeg med du snakker om i vognkortet Ser jo ut til å være perfekt fitt.. Fikk litt lyst å prøve mine style 132 (samme dim) på E81n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 (endret) Jepp felga er bare å glemme i vognkortet Haha har holdt den riktig .... Bare å klemme på !! Har 15mm spacer jeg gjerne vil ha bak men da må den mye høyere og mer camber , må få tatt firhjulskontroll som er riktig men blir ikke nok camber av det .. Lønner seg å ha på vinterhjul da man skal godkjenne ?? Endret Mai 29, 2015 av mstenbrenden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Da var coils montert . Noen som har flere ideer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Nå derja . Ser at den trenger en lakk korrigering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Så bilen din utenfor obs der hvor bildet er tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Måtte du kutte noe på eksos får å få den til å passe. Har du bilder under ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 Måtte bare kutte av enden. Da har jeg selvfølgelig klart å kjøre i et hull så venstre bakfelg har fått noen skrammer.. Hele sommeren ødelagt Vurderer nye felger... Forslag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 Det enkleste vil vel være å reparere/lakkere den du har? Felger til 1-serie synes jeg er litt vanskelig, men det finnes jo mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 å fy jeg har lyst på det interiøret der! den komboen med sort og brun er bare snaxy synes jeg! Pen bil ellers og, farge forskjellen skulle du vel redde med en god rubbing og polering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Ja blir å fikse den ene men det er 5 ukers levering Har tittet på work meister s1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Blackline lykter ! Sikler på luft om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå