Aslaska Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Klarer ikke bestemme meg for hvilken e90 jeg skal kjøpe. Er det noen som har noen tips eller forslag? Kom gjerne med finn annonser og slikt. Budsjettet er 80-200. Vil ha en bil jeg kan kjøre i ett år og to uten altfor stort verditap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Har hørt at en må regne med et verditap på 10% i året. Men så klart mange ting som spiller inn. Skal du få ned verditapet må du egentli få kjøpt bilen jævli billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Hehe sant nok, 10% er ikke så gale da. Er mest redd for å gjøre ett dårlig kjøp, feks kjøpe bil til 150 som er verdt 125.. Men man må vell være skikkelig entusiast for å vite slikt.. :/ Burde jeg kjøpe en som er gått 50-100-150km? Setter pris på alle tilbakemeldinger. Er ganske blank på priser og ting som påvirker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Om du får tak i en LCI 318d til den prisen vil eg tro (men vet ikke) at det kan være et godt kjøp. Hadde nok vurdert den selv om det ikke hadde vært for trangen til xDrive.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Xdrive ja.. Next time Med LCI mener du da 2009 og nyere? Hvilken km stand evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Alltid et pluss med lav km-stand. Eg personlig ville gått for 2009 eller nyere då eg syns den før 09 ser litt gammal ut no. Er jo igrunn berre å trykke på pris lav-høy på finn så ser du litt korleis prisane e. Aslaska reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Skal du ha billigst mulig bil med minst verditap, så kjøper du en billigste bilen som er EU OK, og kjører den til den stopper. Så kjøper du en likedan bil og gjentar. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 (endret) Skal du ha billig bilhold kjøper du billig bil, rundt 10% er nok ganske normalt så da sier det jo seg selv egentlig. Generelt hos bmw går det igjen at trauste modeller i den nedre delen av motorskalaen taper seg fort. ...23 spessielt med mtech/sport og oppover holder seg generelt i en helt annen liga. Mesteparten går nok mye på deg som kjøper, kan man snakke for seg og har is i magen pruter man fort ned ett års verditap. evt kan du leie inn wicky. Endret April 29, 2015 av Håskjold Aslaska reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 (endret) Denne vil jeg tro blir lettsolgt igjen etter et par år. Pluss ved bilen er at det er en LCI, den har skinn, eleltriske sportsseter, cruise control, navi pro., diesel, automat og et godt utfylt servicehefte. Minuset her er kanskje den "spreke" fargekombinasjonen, som kjent er Nordmen noe konservative til alt annet enn sort og sølv. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=44015164&engine_fuel=0%2F2&model=1.749.2132&year_from=2009&make=0.749&sort=2&ref=fas Endret April 29, 2015 av J.K UFC og Aslaska reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 M modeller holder seg bra iforhold til verditap på markedet nå vil eg si. Aslaska reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå