Gå til innhold

Gjøre ett godt kjøp?

Aslaska
 Share

Anbefalte innlegg

Klarer ikke bestemme meg for hvilken e90 jeg skal kjøpe. Er det noen som har noen tips eller forslag? Kom gjerne med finn annonser og slikt. Budsjettet er 80-200.

Vil ha en bil jeg kan kjøre i ett år og to uten altfor stort verditap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sant nok, 10% er ikke så gale da. Er mest redd for å gjøre ett dårlig kjøp, feks kjøpe bil til 150 som er verdt 125.. Men man må vell være skikkelig entusiast for å vite slikt.. :/

Burde jeg kjøpe en som er gått 50-100-150km? Setter pris på alle tilbakemeldinger. Er ganske blank på priser og ting som påvirker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid et pluss med lav km-stand.

Eg personlig ville gått for 2009 eller nyere då eg syns den før 09 ser litt gammal ut no. Er jo igrunn berre å trykke på pris lav-høy på finn så ser du litt korleis prisane e.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha billig bilhold kjøper du billig bil, rundt 10% er nok ganske normalt så da sier det jo seg selv egentlig. Generelt hos bmw går det igjen at trauste modeller i den nedre delen av motorskalaen taper seg fort. ...23 spessielt med mtech/sport og oppover holder seg generelt i en helt annen liga.

Mesteparten går nok mye på deg som kjøper, kan man snakke for seg og har is i magen pruter man fort ned ett års verditap. evt kan du leie inn wicky.

Endret av Håskjold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vil jeg tro blir lettsolgt igjen etter et par år.

Pluss ved bilen er at det er en LCI, den har skinn, eleltriske sportsseter, cruise control, navi pro., diesel, automat og et godt utfylt servicehefte.

Minuset her er kanskje den "spreke" fargekombinasjonen, som kjent er Nordmen noe konservative til alt annet enn sort og sølv.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=44015164&engine_fuel=0%2F2&model=1.749.2132&year_from=2009&make=0.749&sort=2&ref=fas

Endret av J.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...