Gå til innhold

Gabz' nye E39 - 525TDS Manuell


 Share

Anbefalte innlegg

Takktakk :) Ja, har diverse planer for den. Står i førstepost, oppdaterer der ettersom ting skjer. Men førsteprioritet er å fikse dysene og få sveiset rusten og lakkere ;) Også tar jeg estetikk etterhvert. Er 15", Shattered.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Ja, har diverse planer for den. Står i førstepost, oppdaterer der ettersom ting skjer. Men førsteprioritet er å fikse dysene og få sveiset rusten og lakkere ;) Også tar jeg estetikk etterhvert. Er 15", Shattered.

får gå tilbake og lese! :D

leste nå! :) likte planene, hvis du skal ha sort intriør ville jeg nok gått for sølvfarga/titan listene! ^^ matcher ganske bra! :D

hadde du fått kjøpt Facelift lykter? når kommer de på bilen? :D

og hvordan coilovers tenker du på? :)

og har du luft fjering bak? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på noe lister som lysner opp litt, siden jeg har helsvart interiør, får se hva det blir til. Kan kanskje plastidippe en fresh farge, da kan jeg bare rive av og variere som jeg vil. Men får se! Har et sett med facelift-lykter, ja, men de solgte jeg igjen i dag siden de trengte å bytte justeringspinne og hadde oransje blinkers. Tenker å finne noen andre med hvite. Og coilovers vet jeg ikke enda, har lyst på Supersport Black Evo men må se hvor langt pengene strekker når den tid kommer ;)

Men blir nok bra til slutt! Må bare la tiden gå litt og pengene samles opp. Sparer til en tur i høst nå, pluss at jeg må bruke mye på å bytte dyser, sveise rust og lakkere. Men det er jo viktigst at bilen er i god stand, så det er selvsagt prioritet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med at nesten ingen liker oransje blink her inne da? [emoji14]

Du er jævla flink til å ta bilder må jeg si. :)

 solgt for å gå for hvite? skjønner ikke hva som er galt med folk! :P oransje er jo mye kulere :headbang:

bare se på min :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med at nesten ingen liker oransje blink her inne da? [emoji14]

Du er jævla flink til å ta bilder må jeg si. :)

Tusen takk! :)

 

Nja, er personlig smak som gjør at jeg vil ha hvite. Synes det kan være fett på mange bilder (E34 for eksempel) men synes ikke det passer mot oxfordgrønn bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :)

 

Nja, er personlig smak som gjør at jeg vil ha hvite. Synes det kan være fett på mange bilder (E34 for eksempel) men synes ikke det passer mot oxfordgrønn bil.

 

Uenig, alle BMW'er skal ha hvit blink, punktum. :P E34, E36, E46 osv osv!

Må si du er flink med kameraet, ja. Er de redigert bittelitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...