Chris_325iM Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Etter å ha drømt om M3 siden 11års alderen ble det endelig en gammel traver på gårdsplassen Det er en 93' Mugellorot utvendig og helsvart innvendig. Har skrudd på denne bilen for tidligere eier siste 2 år, så det er montert en del snacks på den fra før av. -Bilstein Pss9 -H&R motorsport stabstag kit -Scorpion rustfri bakpotte -Sachs 4puk sinther clutch -GSP bærebruer bak -Powerflex i bærebruer fram og travers bak -Zimmermann sportsskiver og klosser -Nyoverhalt motor Etter at jeg henta den så ble det satt på BBS RK 8.5"/18" som jeg hadde liggende, sparte 20kg mot org. E91 M-sport 17" hjul. også er det satt på carbonpanser. For øyeblikket så mangler hele fronten, blir ny fanger, grill og locaryskjermer da dette ikke var pent. (u.org) Dette skal lakkeres sammen med forskjermer og muligens panser, litt usikker enda. Planen er å få sammen dette med GT delene foran om jeg finner dette til en overkommelig sum penger... BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Gratulerer med ny bil. Carbonpanser ble for meg helt feil. Men du får selvsagt gjøre som du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 (endret) Grattis med flott M3 Men for guds skyld, få noe lakk på det panseret. Du kjører da ikke Honda Civic! BBS RK er skikkelig pent på E36 altså. Der har du i alle fall truffet Endret Mai 12, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 er helt enig i det at carbonpanseret ikke er noe pent! det gamle panseret hadde en stygg utoverbulk fra enda tidligere eierskap, så derfor falt det på carbonpanser nå siden det var så billig! tanken er carbon luke og alu dører også for å få ned vekta littegrann... må passe på å holde cosworthen og nissanen bak meg BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Gjør jo ingenting å ha karbonpanser så lenge det matcher resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Gratulerer med pen bil Kondolerer med panseret derimot. Hadde fått på det røde panseret igjen, ASAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Gratulerer med kjøp av drømmebil Regner med du vil få mye glede av denne, E36 M3 er virkelig blivende klassikere. Men det panseret ødelegger hele bilen spør du meg, som nevt over så er det ikke noe japsebil dette her. Originalt panser med bulk i er hundre ganger bedre enn dette... lloydsb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Pen bil har samme senkesett som deg på min m3, men hvordan topplager bruker du foran? hvordan synes du lyden i scorpion potta er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 på denne er det foreløpig org. topplagre foran... skal ha på noe justerbart etter hvert da jeg vil justere litt på castervinkelen. Synes den er knall, bråker kanskje litt for mye på rolig kjøring, får ikke luska deg ubemerka rundt. Hadde det vært en bruks bil og ikke en søndagsbil så ville jeg vel kanskje hatt på supersprint istedenfor. Den er mye snillere på normal kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Fin M3! Nevnt nok ganger her at panseret må lakkes eller byttes, så skal droppe å nevne det (selv om jeg teknisk sett ikke gjorde det..) Menmen, følger her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Flott M3! GT vinge på denne så er den perfekt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå