olenikolai Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Da var man igang med eksos også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Performance Diffusor samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Performance Diffusor samtidig?Ja, men støtte på et par problem når vi skulle montere det, så er tilbake til originalt anlegg igjen enn så lenge... Håper på å få fikset resten neste uke eller uken deretter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Rå bil med fine planer! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Hvor fikk du tai svarte N merker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Hvor fikk du tai svarte N merker? http://nmerker.no/ Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 (endret) Rå bil med fine planer! Følger Takk for det! Hvor fikk du tai svarte N merker?Jeg bestilte via en Facebook side og sendte en mail, het norgesmerker da, men ser ut til at det er samme person/firma som heter nmerker nå + at de har fått hjemmeside. Så akkurat som Poppy skrev over her, får du tak i det gjennom den siden Endret Juni 7, 2015 av olenikolai Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Fikk en liten ting eller fire i posten på fredag, skal få lagt ut litt bilder av hjulene på senere i dag Fahad, HPVL og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Nå er det senere i dag. Hvor blir det av bildene???? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Hehe, lange dager på jobben for tiden, men kan legge ved et par teasere Endret Juni 8, 2015 av olenikolai Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Rått! De felgene kledde bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Jo takk Syntes de ble seende veldig bra ut selv! Største problemet om dagen er at jeg har sett hvordan bilen blir med ny eksos, så klarer ikke å la være å irritere meg over at den ikke er på enda.. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Hva er problemet egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Egentlig litt forskjellig, men det var i hvert fall for stort mellomrom mellom festene den bakre potten henger i, så det ga litt problemer både her og der. Har bestilt festet fra 435i nå, så da satser vi på at mesteparten ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Ble såpass sent på jobb i dag at jeg slenger ut bildene når jeg kommer på kontoret i morgen i steden for (Ikke meningen å dele det opp i to poster, men mistet dekningen på tlf mens jeg postet...) Endret Juni 8, 2015 av olenikolai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå