olenikolai Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Sånn, da fikk jeg endelig lastet opp noen bilder! Skal få tatt noen skikkelige bilder fremover, spesielt etter at eksosen kommer på! Grastolifts og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 sataan så gromt! brae bilder du tar og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Råå bil. Felgene satt som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 sataan så gromt! brae bilder du tar og Jo takk! Bare noen kjappe bilder hittil, skal få tatt en skikkelig shoot en dag Råå bil. Felgene satt som et skudd Takk takk! Føler de sitter knall selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) Den er så alt for pen den bilen din. Flere bilder! <3 Endret Juni 10, 2015 av MsGra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Nydelig bil! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Den er så alt for pen den bilen din. Flere bilder! <3 Takk for det! Kommer mye mere bilder når jeg får på eksosen Nydelig bil! Følger Takk takk Ellers har jeg fått time for å ta eksosen på onsdag til uka, så kommer vel en større oppdatering med bilder osv etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Nydelig! Litt senk hadde vært prikken over i-en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 (endret) Nydelig! Litt senk hadde vært prikken over i-en. Takk takk Ja, har litt lyst på senk etterhvert! Får se hva det blir til etterhvert, mulig jeg drøyer det til neste sommer og ser hvordan høyden på den blir til vinteren Endret Juni 11, 2015 av olenikolai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Fikk gjort en liten endring på bilen i dag! flobben, tobiasw, Fahad og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Felgene satt som ett skudd! Ble dritbra det der Hva slags dimensjoner er det på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Takk takk er 8.5x20 ET30 foran og 10x20 ET 45 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Lydklipp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 ^ +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Skal prøve å få laget en liten videosnutt så fort jeg får tid Lyden løsner fremdeles endel, så ikke så mye poeng å legge så alt for mye tid i det enn så lenge frem til lyden er der den skal være Skal uansett få tatt noen bilder av hvordan det ser ut i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå