M3Turbo1000 Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Gratulerer med ny bil!! fin farge og bra utstyrt bil! Jeg ville heller kjørt 403M Hjula enn GS felger 403M hjul med spacere ser ganske bra ut syns jeg. GS felgene er fine nok de, men passer ikke F30 like bra som 403M syns jeg. Angående Senk så blir bilen betydelig bedre å kjøre med Senkefjører. (Dette trolig da X drive ikke har M-sport fjører orginalt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Hver sin smak når det gjelder felger. Personlig så er ikkje eg glad i org felger. Disse blir sikkert vinterhjul etterhvert og nye blir handla inn (neste sesong) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Her var nybilen ja får følge denne som 1ern grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Her var nybilen ja får følge denne som 1ern grattis!Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 (endret) Dårlig bilde ved pære skifte i tåkelysa. Kjøpt hos GS og heilt ok. Ikkje perfekt match. Kjører nok uansett med bare ringene uansett, da bilen ikk er kodet og angel eyes blir så svake ilag med tåkelys Endret Mai 27, 2015 av bmwgreg90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 I skrivende stund så for BMWen noe nytt. 65% folie på fram rutene, folie på refleksene bak og mild soting på fram og baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Bilder, bilder, bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 I skrivende stund så for BMWen noe nytt. 65% folie på fram rutene, folie på refleksene bak og mild soting på fram og baklyktene Venter spent på på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Fekk bare tatt et dårlig bilde fra sido og ræva pga dårlig vær. Skal prøve å ordne noen bilder imåro:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Elendig vær, mobil bilder og ikkje minst skitten og høg bil. Kan det bli værre? Her er det hvertfall noen bilder med etter økta igår. Soting framme er 65%. Er ganske mørk, men er fortsatt stor skille da org sotinga er så mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Grattis med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 (endret) Bestilte idag 30/30 senk. Blir ikkje allverden, men lyst å ha litt komfort. Til neste år blir det nok coilovers eller 40/40 når eg har fått kjøpt 20" felger Endret Juni 2, 2015 av bmwgreg90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 (endret) Kjøpte denne leppa av ein hyggelig svensk kar på f30.bimmerspost. I følget han skal passformen være bra. Nå gjenstår spørsmålet korleis den skal være 1. lakke heile i bilens farge 2. lakke splittere i bilens farge, og ha leppo matt 3. ha den matt 4. lakke spilttere i bilens farge, og leppa i noe annet? Kanskje kjøre leppe, spegl og calippere røde? 5. Andre forslag? Endret Juni 9, 2015 av bmwgreg90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Ettersom du har sort bil ville jeg hatt hele i bilens farge. Å lakkere noen deler i en "sprø" farge er ofte slikt som er stilig når andre gjør det, men som kanskje ikke ble så vellykket likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Var det eg lurte på. Dog fins ein del biler som har div detaljer i annet farge enn bilen sjølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå